کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-277
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-277

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-277

تونر یکی از مواد مصرفی اصلی در پرینترهای لیزری محسوب می شود که اگر از نوع غیراصل یا نامرغوب باشد، تأثیر نامطلوبی بر روی کیفیت چاپ و عملکرد پرینتر می گذارد.

شرکت بزرگ و نام آشنای برادر یکی از شرکت های تولید کننده پرینتر و مواد مصرفی می باشد. تونرهای ساخت این شرکت به داشتن کیفیت و دوام بالا در میان کاربران معروفند و استفاده از آن ها در پرینترهای برادر می تواند بهترین کیفیت چاپ را برای شما به ارمغان بیاورد.

کارتریج تونر TN-277 محصول شرکت برادر بوده و در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. از این تونر می توان به منظور چاپ سیاه و سفید در پرینتر لیزری شرکت برادر با مدل های L3210CW ،L3510CDW ،L3750CDW ،L3270CDW ،L3551CDW بهره برد.

توجه کنید که کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-277 تنها در این پرینترها قابل استفاده است و به کار بردن آن در پرینترهای دیگر ممکن است به عملکرد دستگاه آسیب برساند.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-277

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-277

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-277 توانایی چاپ سیاه و سفید 3000 برگ را دارد و می توان از آن برای پرینت در حجم متوسط و بالا بهره برد. شما می توانید در پرینترهای خانگی، اداری، شرکتی و دانشگاهی از کارتریج مشکی برادر TN-277 استفاده کنید.

ویژگی خاصی که سبب تمایز کارتریج تونر برادر TN-277 با دیگر تونرهای موجود در بازار شده، نوع جوهر به کار رفته در آن است. این جوهر از مرغوب ترین جوهرهای شرکت برادر بوده و استفاده ای راحت و آسان از اولین تا آخرین قطره را برای شما به ارمغان می آورد.

از همین جهت اگر برای مدتی پرینتر شما بدون استفاده باقی بماند، جوهر به کار رفته در کارتریج برادر TN-277 خشک نشده و همان کیفیت چاپی که در روز اول استفاده از آن برخوردار بوده را به شما ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق تونر و کارتریج و همچنین دریافت قیمت کارتریج و خرید کارتریج تونر  با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-277





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 17 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی