پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون EC-4040

قابلیت: پرینتر
حداکثر سایز کاغذ: A4
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: یک رو 24 برگ و دورو 16 برگ در دقیقه

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro EC-4040

پرینتر جوهر افشان اپسون Pro EC-4040 از جمله پرینتر های قدرتمندی است که برای انجام فعالیت های سنگین و مکان هایی که استفاده زیادی از پرینتر دارند، مناسب است.

با خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040 می توانید تا 50 در صد هزینه های پرینت را در مقایسه با پرینتر های لیزری رنگی کاهش دهید.

معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro EC-4040

این پرینتر از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. با پرینتر چند کاره Epson Pro EC-4040 می توانید به آسانی تمامی کارهای مربوط به پرینت ، اسکن ، کپی و فکس را انجام دهید.

در معرفی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون pro EC-4040 می توان گفت این دستگاه امکان پرینت دوطرفه را به کاربرانش می دهد و توانایی کپی متون و تصاویر را نیز دارد و همچنین از قابلیت بزرگنمایی و کوچک کردن محتوای کپی بین 25 تا 400 درصد برخوردار است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro EC-4040

این محصول از شرکت Epson، امکان اتصال از طریق پورت شبکه و شبکه های وایرلس برای به اشتراک گذاری بین چندین کاربر و همچنین قابلیت Wi-Fi Direct را به شما می دهد.

استفاده از فناوری PrecisionCore 4S printhead برای پرینت دقیق و سریع تر، باعث شده تا پرینتر چند کاره اپسون Pro EC-4040 توجه کاربران را به خود جلب کند و مورد استقبال کسانی که نیاز به گرفتن پرینت در تعداد انبوه دارند، قرار بگیرد.

سرعت بالای چاپ این پرینتر همه کاره به کاربرانش این امکان را می دهد تا بتوانند به سادگی و با سرعت چاپ سیاه و سفید 24 برگ در دقیقه و در حالت رنگی 22 برگ در دقیقه، پرینت بگیرند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro EC-4040

نوع اسکنر در پرینتر جوهرافشان اپسون Pro EC-4040 به صورت ADF دو طرفه خودکار است و همچنین از قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده بر روی فضای ابری، کامپیوتر، ارسال از طریق ایمیل، پوشه های مشترک در شبکه بصورت pdf برخوردار می باشد.

این محصول قابلیت ارسال فکس رنگی و سیاه و سفید را دارد که سرعت فکس 33.6 Kbps است و امکان ذخیره تا 180 صفحه را دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro EC-4040 

این پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون دارای کارتریج های مشکی و رنگی 802 می باشد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro EC-4040

فناوری استفاده شده در جوهر این پرینتر چند کاره اپسون از نوع DURABrite Ultra pigment ink است، از محو شدن چاپ جلوگیری می کند و خاصیت  ضد آب دارد، که ویژگی های جالب این پرینتر محسوب می شود.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040 

بیشترین وضوح چاپ و رزولوشن در پرینتر جوهر افشان مدل Epson Pro EC-4040 برابر 4800*1200 dpi می باشد که امکان پرینت های با کیفیت بالا را به شما می دهد و داشتن صفحه نمایش LCD رنگی 1.44 اینچی به مدیریت بهتر دستگاه کمک می کند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040

فیدر اتوماتیک تعبیه شده بر روی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040 با ظرفیت 50 برگ به شما اجازه می دهد تا بتوانید به سادگی در وقت خود صرفه جویی کنید و به صورت پی در پی کارهای چاپی خود را با این فیدر پیش ببرید. 

برای اطلاع از قیمت پرینتر جوهر افشان یا خرید پرینتر جوهر افشان می توانید با کارشناسان فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro EC-4040





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی