پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر سوزنی الیوتی PR2 Plus

نوع چاپگر: سوزنی
سرعت چاپ : 560 کاراکتر در ثانیه

معرفی پرینتر سوزنی Olivetti PR2 Plus

پرینتر PR2 Plus از جمله محصولات شرکت الیوتی است که در دسته پرینترهای سوزنی جای دارد. از این پرینتر می توان برای چاپ چک، بلیط مسافرتی، پاسپورت، انواع فرم ها و فیش های بانکی و اوراق بهادار استفاده کرد.

سرعت چاپ پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus برابر با 560 کاراکتر در ثانیه و حداکثر عرض چاپ آن برابر با 94 ستون می باشد. این پرینتر سوزنی الیوتی دارای رزولوشن 360*240 dpi بوده و از حافظه 64 کیلوبایتی بهره می برد.

معرفی پرینتر سوزنی Olivetti PR2 Plus

یکی از قابلیت هایی که سبب تمایز پرینتر سوزنی الیوتی PR2 Plus با دیگر پرینترهای سوزنی شده است، امکان نصب اسکنر بر روی آن می باشد.

شما با تهیه اسکنر به صورت جداگانه و متصل کردن آن به پرینتر سوزنی الیوتی مدل Olivetti PR2 Plus می توانید از اسناد در حال چاپ، اسکن نیز تهیه کرده و بر روی حافظه پرینتر ذخیره کنید.

عمر بالای ریبون پرینتر صدور چک الیوتی PR2 Plus که معادل با 10 میلیون کاراکتر است، یکی دیگر از ویژگی این پرینتر به شمار می آید.

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus در ابعاد 384*296*204 میلی متر و وزنی در حدود 10.5 کیلوگرم عرضه شده و یکی از کم حجم ترین و کم صدا ترین پرینترهای سوزنی موجود به حساب می آید. از این پرینتر سوزنی می توان در بانک ها، فروشگاه ها، داروخانه ها، آژانس های مسافرتی و... استفاده کرد.

چاپگر ماتریس سوزنی PR2 Plus مجهز به پورت های USB 2.0 و Parallel بوده و به آسانی به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. چاپگر سوزنی الیوتی PR2 Plus امکان تهیه 6 برگ کپی از سند در حال چاپ را نیز دارد که می تواند کاربردهای خاص خودش را داشته باشد.

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus که از جمله بهترین پرینتر های سوزنی به شمار می رود، دارای 24 سوزن می باشد و از قابلیت فارسی سازی سخت افزاری و پشتیبانی از حروف فارسی برخوردار است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید پرینتر سوزنی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و همچنین برای کسب اطلاع از ویژگی های انواع پرینتر سوزنی به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر سوزنی الیوتی Olivetti PR2 Plus





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی