کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارتریج تونر برادر TN-155BK

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-155BK

اگر به دنبال یک کارتریج تونر با کیفیت و با ظرفیت مناسب برای استفاده در پرینترهای اداری و شخصی هستید، کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK می تواند پیشنهاد ایده آلی برای شما باشد.

کارتریج تونر برادر TN-155BK در رنگ مشکی ارائه شده و از آن می توان در پرینتر لیزری برادر استفاده کرد.

معرفی کارتریج تونر مشکی برادر TN-155BK

 شرکت برادر لیستپرینتر سازگار با این کارتریج تونر را اعلام کرده و شما می توانید در پرینترهای مدل HL-4040CN, HL-4050CDN, DCP-9040CN, DCP-9042CDN, MFC-9440CN, MFC-9450CDN, MFC-9840CDW ساخت شرکت برادر از جوهر تونر مشکی برادر مدل Brother TN-155BK بهره ببرید.

استفاده از کارتریج مشکی برادر TN-155BK در پرینترهای یاد شده منجر به چاپ سریع، دقیق و با وضوح بالای اسناد با آنها می شود.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK

کیفیت چاپ همواره یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب کارتریج است. توجه داشته باشید که وضوح و خوانایی اسناد چاپ شده با پرینتر علاوه بر میزان رزولوشن دستگاه، به مقدار زیادی به نوع تونر به کار رفته در آن بستگی دارد.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK

اگر از تونرهای نامرغوب و غیر اورجینال در پرینتر خود استفاده کنید، علاوه بر افت چشمگیر عملکرد دستگاه با کاهش طول عمر آن نیز مواجه می شوید.

کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK یکی از تونرهای با کیفیت موجود در بازار است که بخصوص در چاپ سیاه و سفید متن عملکرد قابل قبولی دارد.

کارتریج تونر مشکی برادر TN 155 دارای ظرفیت چاپ 5000 برگ است و برای استفاده در پرینترهای اداری، شخصی و شرکتی در حجم کاری متوسط کاملاً مناسب می باشد.

جوهر به کار رفته در کارتریج تونر برادر مدل TN-155 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این امکان را به شما می دهد تا از آخرین ظرفیت آن نیز به راحتی و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق تونر و کارتریج و همچنین دریافت قیمت کارتریج و خرید کارتریج تونر با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 کارتریج تونر مشکی برادر Brother TN-155BK





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 23 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی