دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ان وی ار داهوا NVR4108H

تعداد کانال تصویر: 8 کانال
تعداد کانال صدا: 8 کانال
کیفیت تصویر: 1920*1080
ظرفیت هارد: حداکثر 4 ترابایت

معرفی دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته داهوا NVR4108H

دستگاه NVR یا دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته، دستگاهی است که در اتصال با شبکه دوربین مداربسته کاربرد دارد و به نوعی نقش سرور در این شبکه را ایفا می کند.

به صورتی که تمام تصاویر ضبط شده با دوربین های موجود در شبکه به دستگاه NVR ارسال می شود و این دستگاه آنها را سر و سامان می دهد.

معرفی دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته داهوا NVR4108H

به طور کلی وظایف یک دستگاه ان وی آر در شبکه شامل ضبط تصاویر دوربین های متصل به آن، ایجاد امکان مشاهده تصاویر، ایجاد امکان اعمال تنظیمات و خصوصیات ضبط تصاویر و پردازش تصاویر دریافتی می باشد.

یکی از دستگاه های ان وی آر پرطرفدار موجود در بازار دستگاه ضبط فیلم دوربین مدار بسته داهوا مدل DAHUA NVR4108H است که از نوع 8 کاناله بوده و از اتصال 8 دوربین از طریق IP به طور هم زمان پشتیبانی می کند.

قابلیت و کارایی های فنی دستگاه 8 کانال DAHUA NVR4108H

دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H از نوع PoE می باشد و قابلیت تغذیه دوربین ها و ارسال جریان برق در شبکه را داراست.

این دستگاه از ضبط تصاویر با بالاترین کیفیت موجود (4K) پشتیبانی می کند و بدین ترتیب جزئیات تصویر نیز با کیفیتی عالی ضبط خواهد شد.

در کنار رزولوشن بالای ضبط، باید به نرخ ضبط ویدئو و بیت ریت دستگاه NVR داهوا DH-NVR4108H نیز اشاره کرد که به ترتیب برابر با 80 مگابیت بر ثانیه و 8192 کیلوبیت بر ثانیه می باشد.

قابلیت و کارایی های فنی دستگاه 8 کانال DAHUA NVR4108H

با توجه به این مشخصات می توان از وضوح و کیفیت بالای ویدئوهای ضبط شده با این دستگاه اطمینان کامل داشت.

عمل ضبط توسط دستگاه NVR داهوا DH-NVR4108H به یکی از حالت های دستی یا برنامه ریزی شده انجام می شود.

یکی از ویژگی های پرکاربرد دستگاه NVR داهوا DH-NVR4108H مجهز بودن آن به سیستم هشدار و قابلیت اعلام هشدار از طریق زنگ یا اطلاع رسانی از طریق ایمیل و FTP است.

دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H

دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H امکان بازپخش ویدئوهای ضبط شده و جستجو در میان آنها را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

فرآیند جستجو در ویدئوهای ضبط شده براساس تاریخ، ساعت، زمان اعلام هشدار، عنوان ویدئو و... انجام می شود.

شما می توانید از دستگاه ان وی آر داهوا DH-NVR4108H در شبکه های با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه متشکل از دستگاه های مختلف مانند گوشی موبایل اندرویدی، آیفون، آیپد و ویندوز فون و با دسترسی حداکثر 128 کاربر استفاده کنید.

دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H

دستگاه ان وی آر داهوا DH-NVR4108H دارای 2 پورت USB 2.0 و یک پورت SATA برای اتصال هارد دیسک با ظرفیت حداکثر 4 ترابایت می باشد که می توانید از آنها برای فراهم آوردن فضای مورد نیاز جهت ذخیره و نگهداری ویدئوهای ضبط شده بهره ببرید.

همچنین امکان بک آپ گرفتن از ویدئوهای ضبط شده توسط ان وی آر داهوا DH-NVR4108H و ذخیره آنها بر روی حافظه های USB، دستگاه موجود در شبکه یا هارد دیسک داخلی وجود دارد.

دستگاه ان وی آر 8 کانال مدل DH-NVR4108H با رزولوشن حداکثر 1920*1080 پیکسل تصاویر ضبط شده را به نمایش در می آورد که برای یک دستگاه تحت شبکه میزان رزولوشن قابل توجهی محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه NVR و دستگاه DVR می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه ان وی آر 8 کانال داهوا DAHUA NVR4108H





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی