گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

رنگ : مشکی، طلایی، سفید
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Quad-core Cortex-A53​
سایز صفحه نمایش: 5 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro  

گوشی موبایل Galaxy J3 Pro یکی از گوشی های پایین رده سامسونگ است که در سال 2016 روانه بازار شده است.

این موبایل برای کسانی که قصد دارند تا با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، یک گوشی موبایل با امکانات و قابلیت های عادی خریداری نمایند، انتخاب مناسبی است.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

از جمله ویژگی های قابل ذکر گوشی سامسونگ گلکسی J3 Pro می توان به کیفیت ساخت مناسب، عملکرد روان در کار با سیستم عامل اندروید و میزان شارژدهی مطلوب باتری آن اشاره کرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J3 Pro

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro تماماً از آلومینیوم ساخته شده است.

این موضوع سبب شده تا این گوشی از استحکام و دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، فشار، ضربه و خراشیدگی برخوردار باشد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J3 Pro

شرکت سامسونگ گوشی گلکسی جی 3 پرو را در ابعاد 142.2*71.3*8 میلی متر و وزن 139 گرم و در رنگ های سفید، مشکی و طلایی ارائه کرده است.

این گوشی از قابلیت حمل و جابجایی مناسبی برخوردار بوده و طراحی آن به گونه ای است که به آسانی درون دست قرار می گیرد.

از این جهت می توان از گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 Pro بدون احساس خستگی به مدتی طولانی در طول روز استفاده کرد. 

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی تری پرو به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED برخوردار است که از ثبت تصاویر به صورت HDR پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از این دوربین علاوه بر عکاسی می توانید به منظور فیلمبرداری با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز استفاده کنید.

دوربین گوشی گلکسی جی 3 پرو برای ثبت تصاویر با کیفیت معمولی مناسب است، اما نباید چندان برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro

گوشی سامسونگ گلکسی J3 Pro به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز مجهز می باشد.

در رابطه با صفحه نمایش گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro باید گفت که این صفحه نمایش 5 اینچی از نوع سوپر امولد بوده و از رزولوشنی معادل با 1280*720 پیکسل بهره می برد.

همچنین تراکم پیکسلی صفحه نمایش موبایل جی تری پرو سامسونگ برابر با 294 پیکسل به ازای هر اینچ است که برای یک گوشی پایین رده تقریباً مناسب به نظر می رسد و می توان گفت که این صفحه نمایش از کیفیت مناسبی برای کاربری های عادی برخوردار می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J3 Pro

در گوشی موبایل مدل جی تری سامسونگ از سخت افزار چندان قدرتمندی استفاده نشده و این گوشی توان اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی را ندارد.

اما در استفاده های معمولی و رومزه عملکرد روان و نرمی را از این گوشی شاهد خواهید بود. گوشی سامسونگ گلکسی J3 Pro به تراشه اسنپ دراگون 410 مجهز است.

این تراشه از جمله تراشه های چندان قوی موجود در بازار به شمار نمی آید و از یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 بهره می برد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J3 Pro

این مشخصات در کنار حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی گوشی موبایل مدل Samsung Galaxy J3 Pro، سبب شده اند تا این گوشی برای استفاده های معمولی مناسب باشد.

همچنین موبایل سامسونگ گلکسی J3 Pro از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید با تهیه کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت، حافظه داخلی گوشی خود را افزایش دهید.

بر روی گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro از سیستم عامل اندروید 5.1 مشهور به اندروید لالی پاپ استفاده شده و امکان ارتقای آن به نسخه های جدیدتر وجود ندارد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

گوشی سامسونگ گلکسی مدل جی تری پرو به تمام امکانات مورد نیاز برای استفاده های روزمره و عادی مجهز است که از میان آنها می توان به بلوتوث نسخه 4.1، GPS، NFC، رادیو، پورت میکرو USB 2.0 و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کرد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

این موبایل از جمله گوشی های دو سیمکارته محسوب می شود و شما می توانید از دو سیمکارت در سایز میکرو در آن استفاده کنید.

انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ Galaxy J3 Proاز باتری 2600 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود که از نوع لیتیوم یونی بوده و قابلیت تعویض آن توسط کاربر وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro

گوشی گلکسی J3 Pro به شتاب سنج و سنسور مجاورت نیز مجهز است.

در جمع بندی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro می توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با طول عمر بالا برای انجام کارهای روزمره و عادی با گوشی هستید، این موبایل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro

البته باید توجه داشته باشید که این گوشی موبایل اندروید از صفحه نمایش و سخت افزار چندان قدرتمندی برخوردار نیست و نباید انتظار امکانات و قابلیت های یک گوشی بالارده را از آن داشت.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی سامسونگ Galaxy J3 Pro را کسب نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J3 Pro





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 6 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی