فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل پرینتر ووسیم PORTI-W40

مکانیزم چاپ: حرارتی مستقیم
عرض کاغذ : 104 میلی متر
سرعت چاپ : 50 میلی متر بر ثانیه
پورت : USB

معرفی فیش پرینتر ووسیم PORTI-W40

 فیش زن ووسیم PORTI-W40 از جمله پرینترهای محصول شرکت ووسیم و مخصوص چاپ فیش، قبض، رسید، فاکتور و مواردی از این قبیل است.

این فیش پرینتر در ابعاد 138.4 * 88.5* 45.2 میلی متر و وزن تنها 281 گرم عرضه شده و در دسته پرینترهای قابل حمل جای دارد.

معرفی فیش پرینتر ووسیم PORTI-W40

 فیش زن ووسیم مدل Woosim PORTI-W40 می توان در محیط های فروشگاهی و سیستم های مبتنی بر دریافت پول از مشتری مانند بیمارستان ها، مطب ها، هتل ها و... یا در مشاغل سیار و جاده ای استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی فیش پرینتر Woosim PORTI-W40

سرعت چاپ پرینتر حرارتی ووسیم PORTI-W40 حداکثر برابر با 50 میلی متر بر ثانیه و رزولوشن آن برابر با 203 dpi (8 نقطه بر میلی متر) است که برای یک فیش پرینتر قابل حمل، میزان قابل قبولی به نظر می رسد.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40 به بلوتوث مجهز می باشد و می توان انواع گوشی های موبایل اندرویدی و iOS و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث را به راحتی به آن متصل کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی فیش پرینتر Woosim PORTI-W40

به این نکته توجه داشته باشید که پرینتر فیش زن PORTI-W40 به صورت پیش فرض فاقد پورت USB است و در صورت سفارش مشتری قابلیت نصب این پورت برای آن وجود دارد.

انرژی مورد نیاز  پرینتر صدور فیش ووسیم PORTI-W40 در استفاده های بدون سیم توسط باتری داخلی آن انجام می شود. ظرفیت این باتری که از نوع لیتیوم یونی است و از قابلیت شارژ مجدد نیز بهره می برد، معادل با 1400 میلی آمپر ساعت می باشد.

شارژ کامل باتری فیش زن قابل حمل ووسیم W40 برای چاپ مداوم به مدت یک ساعت کفایت می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی فیش پرینتر Woosim PORTI-W40

 فیش زن ووسیم  Woosim PORTI-W40 به 4 مگابایت حافظه فلش و 8 مگابایت حافظه رم مجهز بوده و امکان ذخیره فایل های مورد نظر برای چاپ را به شما می دهد.

بر روی بدنه پرینتر صدور فیش Woosim PORTI-W40 نشانگرهای LED برای اطلاع از میزان شارژ باتری، خطاهای احتمالی و روشن و خاموش بودن دستگاه تعبیه شده است.

همچنین از دیگر امکانات فیش پرینتر قابل حمل Woosim PORTI-W40 به سنسورهای باز بودن درب کاور و اتمام کاغذ نیز مجهز می باشد.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40

چاپگر فیش ووسیم PORTI-W40 در هنگام چاپ صدای بسیار کمی از خود تولید می کند و از این جهت برای استفاده در محیط های کم سر و صدا مانند کتابخانه و مشاغلی که نیاز به تمرکز در حین کار دارند، بسیار مناسب است.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40

عمل چاپ توسط موبایل پرینتر ووسیم PORTI-W40 به صورت حرارتی مستقیم و خطی انجام می شود و شما می توانید از رول حرارتی با قطر حداکثر 113 میلی متر به عنوان کاغذ ورودی به فیش پرینتر ووسیم PORTI-W40 بهره ببرید.

تعداد کاراکترهای قابل چاپ در هر خط از فیش های چاپ شده با فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40 برابر با 92 کاراکتر و عرض چاپ آن برابر با 104 میلی متر است و می توان از آن برای چاپ فیش های نسبتاً بزرگ بهره برد.

یکی از ویژگی های پرکاربرد پرینتر حرارتی ووسیم PORTI-W40 این است که علاوه بر چاپ متن، می توان از این پرینتر برای چاپ بارکدهای یک بعدی و دو بعدی، اشکال گرافیکی و لوگو نیز استفاده کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان فروش این شرکت به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با انواع فیش پرینتر و نحوه خرید فیش پرینتر را دریافت نمایید.

فیش پرینتر قابل حمل ووسیم Woosim PORTI-W40





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 7 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی