دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما HD29 Darbee

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت استفاده عادی، 10000 ساعت در حالت استفاده اقتصادی
وضوح تصویر: 1200*1920
شدت روشنایی: 3200 لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 30000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما HD29 Darbee

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور قدرتمند برای نمایش فیلم های با کیفیت یا انجام بازی های گرافیکی بر روی پرده نمایش هستید، می توانید بر روی پروژکتور اپتما HD29 Darbee حساب ویژه ای باز کنید.

کیفیت فول اچ دی، رنگ های دقیق و زنده، شدت روشنایی مطلوب و امکان پخش ویدئوهای سه بعدی از جمله ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت دیتا پروژکتور اپتما HD29 Darbee در میان کاربران شده اند.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما HD29 Darbee

از این صفحه نمایش خانگی می توان برای مصارف شخصی و خانگی و نمایش فیلم در سالن های سینما در ابعاد کوچک استفاده کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Optoma HD29 Darbee

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee برابر با 1920*1080 پیکسل می باشد و می توان با استفاده از آن فیلم های با کیفیتِ فول اچ دی و بلوری را بر روی پرده به نمایش در آورد.

این ویژگی در کنار شدت روشنایی 3200 لومنی و کنتراست 30000:1 این پروژکتور، باعث می شود تا تصاویری شفاف، درخشان و دارای عمق رنگ مشکی بالا برای شما به نمایش در آید. همچنین می توان از این ویدئو پروژکتور در اتاق های نسبتاً روشن نیز استفاده کرد.

برای اتصال پروژکتور اپتما مدل Optoma HD29 Darbee به دیگر دستگاه ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل یا کنسول های بازی باید از پورت های HDMI و MHL موجود بر روی بدنه آن بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور Optoma HD29 Darbee

ویدیو پروژکتور اپتما HD29 Darbee قادر به نمایش تصاویری در اندازه 71 تا 775 سانتی متر است و از این جهت می توان از آن برای نمایش بر روی پرده های نسبتاً بزرگ نیز بهره برد.

لازم به ذکر است که پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee از فناوری DLP بهره می برد که باعث تضمین کیفیت و وضوح تصاویر نمایش داده شده با آن می شود.

سازگاری با فناوری های BrilliantColor، DARBEE Visual Presence و DynamicBlack سبب شده اند تا فیلم ها و بازی های به نمایش درآمده با دیتا پروژکتور HD29 Darbee دارای رنگ هایی طبیعی، زنده و شفاف بوده و تجربه ای دلچسب را از تماشای فیلم یا انجام بازی برای شما به ارمغان آورد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee در ابعاد 90*300*230 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم عرضه شده و می توان آن را در فاصله 1 تا 10 متری نسبت به صفحه نمایش در مکان دلخواه در اتاق قرار داد.

از دیگر مشخصات این محصول باید به طول عمر بالای لامپ آن اشاره کرد که در حالت استفاده عادی برابر با 5000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) برابر با 10000 ساعت می باشد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee

ویدئو پروژکتور اپتما HD29 از فناوری تصحیح خودکار زاویه تصویر پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

اسپیکر داخلی ویدیو پروژکتور اپتما مدل HD29 Darbee از توانی برابر با 10 وات برخوردار است و در اتاق های کوچک، بدون نیاز به اسپیکر خارجی صدایی با قدرت و حجم مناسبی را ارائه می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز ویدئو پروژکتورها و خرید ویدئو پروژکتور با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma HD29 Darbee




:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 14 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی