محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محافظ صفحه نمایش تبلت و موبایل 7 اینچ 

ابعاد: 185*116 میلی متر
ویژگی ها: ضد اثر انگشت، دارای تکنولوژی میکرولوور، جذب اشعه ماورا بنفش، ضد گرد و غبار

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ 

اگر از سرک کشیدن اطرافیان در هنگام استفاده از گوشی موبایل یا تبلت خود در یک مکان عمومی خسته شده اید، استفاده از محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها TM1 می تواند یک راه حل ایده آل برای شما باشد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ

محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی سوها Sewha TM1 از فناوری میکرو لوور Micro Louver برای محدود کردن زاویه دید تا 30 درجه نسبت به خط عمود بر صفحه نمایش بهره می برد و باعث می شود تا محتوای در حال نمایش بر روی گوشی یا تبلت، فقط برای کاربر اصلی آن قابل رؤیت باشد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ به یک فیلتر دو طرفه با ضخامت 220 میکرومتر مجهز است که از دو جهت چپ و راست از محتوای در حال نمایش محافظت بصری به عمل می آورد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی تبلت و موبایل در ابعاد 116 * 185 میلی متر ارائه شده و قابل استفاده بر روی انواع گوشی ها و تبلت های 7 اینچی می باشد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ

با توجه به اینکه این محافظ صفحه نمایش تبلت و موبایل 7 اینچ از سختی 3H برخوردار است، به طور کامل از گوشی و تبلت شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند.

توجه داشته باشید که لایه بیرونی محافظ صفحه نمایش حریم خصوصی سوها از قابلیت ضد انعکاسی بهره می برد که باعث کاهش 20 درصدی میزان روشنایی صفحه می شود.

از دیگر ویژگی های پرکاربرد و مهم محافظ صفحه نمایش امنیتی گوشی و تبلت قابلیت آن در جذب اشعه ماوراء بنفش UV است که از صفحه نمایش موبایل یا تبلت می شود.

بنابراین با استفاده از این محافظ صفحه نمایش در استفاده های طولانی مدت از گوشی و تبلت دچار احساس خستگی یا وارد شدن فشار به چشم ها نخواهد شد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ

پشت فیلتر دو طرفه محافظ صفحه نمایش امنیتی و ضد اثر انگشت TM1 از چسب سیلیکونی استفاده شده که باعث می شود تا این محافظ به آسانی بر روی صفحه نمایش نصب شود و همچنین امکان جداسازی و شستشوی آن را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها Sewha TM1 مناسب تبلت و موبایل 7 اینچ یک فیلتر با کیفیت برای حفظ حریم شخصی شما در استفاده از گوشی یا تبلت است و از قیمت مناسبی با توجه به قابلیت ها و امکانات بالای آن برخوردار می باشد.

شما می توانید برای دریافت قیمت لوازم جانبی موبایل و تبلت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید محافظ صفحه نمایش امنیتی سوها به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 15 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی