گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Plus با ظرفیت 16 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus

رنگ : مشکی، طلایی، صورتی، آبی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM:  دو گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی، ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت
پردازنده:  Cortex-A53​
سایز صفحه نمایش: 6 اینچ

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus   

گوشی موبایل گلکسی J4 Plus در سال 2018 توسط کمپانی سامسونگ رونمایی شد.

این گوشی موبایل یکی از گوشی های مناسب برای استفاده های معمولی و روزمره است که خیلی زود توانست طرفداران زیادی را به سوی خود جذب نماید.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus

به صورت کلی می توان از طراحی جذاب و زیبا، قیمت مناسب، صفحه نمایش بزرگ و عملکرد مناسب در کار با نسخه بروز سیستم عامل اندروید به عنوان ویژگی های اصلی گوشی +Galaxy J4 یاد کرد.

گوشی موبایل سامسونگ J4 Plus در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده که در این مطلب قصد معرفی و بررسی نسخه 16 گیگابایتی آن را داریم.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Plus

اولین چیزی که توجه شما را در مواجهه با گوشی موبایل Galaxy J4 Plus جلب می کند، صفحه نمایش بزرگ این گوشی است که حدود 73.6 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده است.

این نوع طراحی باعث شده که میزان حاشیه ها در اطراف صفحه نمایش نسبتاً کم باشد و بتوان به طور کامل بر روی محتوای در حال نمایش بر روی صفحه متمرکز شد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Plus

گوشی سامسونگ گلکسی J4 Plus از بدنه ای از جنس پلاستیک برخوردار بوده و در ابعاد 161.4 * 76.9 * 7.9 میلی متر و وزن 178 گرم به بازار عرضه شده است.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Plus با ظرفیت 16 گیگابایت یک گوشی سبک و خوش دست است که در هنگام استفاده های طولانی در طی روز، موجب بروز احساس خستگی در دست های شما نخواهد شد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy J4 Plus

رنگ بندی زیبا و جذاب از دیگر مشخصات ظاهری موبایل سامسونگ گلکسی جی فور پلاس محسوب می شود.

لازم به ذکر است که گوشی موبایل سامسونگ J4 Plus در رنگ های طلایی، صورتی، آبی و مشکی ارائه شده است.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J4 Plus  

صفحه نمایش 6 اینچی گوشی سامسونگ +Galaxy J4 از رزولوشنی برابر با 720 * 1480 پیکسل و تراکم 274 پیکسل به ازای هر اینچ برخوردار است.

این صفحه نمایش از کیفیت و میزان روشنایی قابل قبولی بهره می برد و می توان از آن در فضای باز و زیر نور خورشید نیز بدون مشکل خاصی استفاده کرد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J4 Plus

البته توجه داشته باشید که صفحه نمایش گوشی گلکسی جی 4 پلاس برای نمایش فیلم های با کیفیت و بازی های گرافیکی زیاد مناسب نیست که البته از صفحه نمایش یک گوشی میان رده نباید انتظار چنین چیزی را داشت.

دوربین اصلی موبایل سامسونگ J4 Plus از قابلیت زوم اتوماتیک، عکاسی پانوراما و HDR برخوردار است و کیفیت آن 13 مگاپیکسل می باشد.

این دوربین برای ثبت عکس به منظور استفاده در شبکه های اجتماعی و دیگر مصارف عادی عملکرد کاملاً قابل قبولی دارد ولی امکان عکاسی حرفه ای با آن وجود ندارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy J4 Plus

دوربین سلفی  گوشی سامسونگ +Galaxy J4 نیز یک دوربین معمولی با کیفیت 5 مگاپیکسل است.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J4 Plus 

مجموعه سخت افزاری به کار رفته در موبایل جی فور پلاس سامسونگ عملکردی روان و سریع به این گوشی در اجرای برنامه ها و کارهای عادی بخشیده است.

شما می توانید بدون بروز هنگی یا کند شدن موبایل، از آن برای کار با سیستم عامل اندروید، سر زدن به شبکه های اجتماعی، وب گردی، پاسخ دادن به ایمیل ها و دیگر استفاده های روزمره استفاده کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy J4 Plus

اگر به اطلاعات دقیق تری در رابطه با سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی J4 Plus نیاز دارید، باید بگوییم که در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 425 استفاده شده است.

این تراشه مجهز به پردازنده مرکزی چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 308 می باشد و از جمله تراشه های میان رده موجود به حساب می آید.

همان طور که پیش از این اشاره شد، گوشی موبایل مدل جی فور پلاس سامسونگ دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و با حافظه رم 2 گیگابایتی ارائه شده است.

برخورداری از سیستم عامل اندروید 8.1 که تحت عنوان اندروید اوریو شناخته می شود، یکی دیگر از ویژگی های گوشی سامسونگ J4 Plus است که امکان نصب و استفاده از برنامه های به روز را برای شما فراهم می آورد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus 

گوشی سامسونگ گلکسی J4 Plus یک گوشی دو سیمکارته است و می توان از سیم کارت هایی در سایز نانو در آن استفاده کرد.

همچنین گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند که برای آن یک شیار اختصاصی درون گوشی تعبیه شده است.

از این جهت شما می توانید به طور هم زمان از دو سیمکارت و حافظه جانبی در گوشی سامسونگ گلکسی مدل جی فور پلاس خود بهره ببرید.

باتری به کار رفته در گوشی موبایل +J4 از نوع لیتیوم یونی است و 3300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قابیلت های گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Plus

این باتری قدرتمند به خوبی از عهده تأمین انرژی مورد نیاز گوشی برمی آید و احتیاجی به شارژ چند باره آن در طول روز وجود ندارد.

شارژ کامل باتری گوشی موبایل +Samsung Galaxy J4 برای 16 ساعت استفاده از اینترنت (وای فای)، 15 ساعت پخش فیلم، 88 ساعت پخش موسیقی و 23 ساعت مکالمه مداوم کافی است.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Plus با ظرفیت 16 گیگابایت

پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای و مجهز بودن به بلوتوث، GPS، رادیو، پورت میکرو USB 2.0، شتاب سنج و حسگر مجاورت از دیگر امکانات گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Plus با ظرفیت 16 گیگابایت به شمار می آید.

در مجموع در رابطه با  این گوشی موبایل اندروید می توان گفت که این گوشی از تمام امکانات و قابلیت های لازم در استفاده های روزمره برخوردار است و به خوبی انتظارات شما را در کار با یک گوشی معمولی و مقرون به صرفه برآورده می سازد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر از طریق شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با راهنمای خرید گوشی موبایل و نحوه خرید گوشی سامسونگ J4 Plus را کسب نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy J4 Plus با ظرفیت 16 گیگابایت





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 22 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی