اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر فوجیتسو FI7700 LOW

رزولوشن اپتیکال: dpi 600*600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 100 برگ یک رو و 200 برگ دورو در دقیقه

معرفی اسکنر فوجیتسو FI7700 LOW

کمپانی فوجیتسو یکی از شرکت های مطرح و شناخته شده در حوزه تولیدات تجهیزات و وسایل الکترونیکی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات است که از جمله محصولات آن می توان به اسکنر مدل FI7700 LOW اشاره کرد.

این اسکنر حرفه ای اسناد از جمله اسکنرهای رنگی شرکت فوجیتسو است که از توانایی اسکن به صورت متوالی و در هر دو حالت یک رو و دو رو دارا می باشد.

معرفی اسکنر فوجیتسو FI7700 LOW

کیفیت ساخت مطلوب، سرعت بالای اسکن و طراحی انعطاف پذیر از جمله ویژگی های اسکنر اسناد فوجیتسو FI7700 LOW به شمار می آید که در ابعاد 706*500*345 میلی متر و وزن 35 کیلوگرم روانه بازار شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر FUJITSU FI7700 LOW

اسکنر فوجیتسو مدل FUJITSU FI7700 LOW مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) است و امکان اسکن از اسناد در سایز A4 با سرعت 100 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 200 تصویر در دقیقه در حالت دو رو را به شما می دهد.

البته توجه داشته باشید که برای دستیابی به این سرعت، رزولوشن دستگاه باید در حالت 200 dpi یا 300 dpi تنظیم شده باشد. لازم به ذکر است که حداکثر رزولوشن اپتیکال این اسکنر برابر با 600 dpi می باشد.

اسکنر فیدر دار فوجیتسو FI7700 LOW گنجایش قرارگیری 300 کاغذ را داراست و از این جهت می توان از آن برای اسکن های متوالی به راحتی استفاده کرد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر FUJITSU FI7700 LOW

 

شما می توانید با استفاده از این اسکنر از انواع اسناد دارای کاغذهای نازک، کارت های پلاستیکی و شناسایی، کتاب، مجلات، پاکت نامه و اسناد دارای صفحات طول زیاد اسکن تهیه نمایید.

اسکنر حرفه ای اسناد فوجیتسو FI7700 LOW قابلیت محافظت از کاغذهای ورودی و جلوگیری از جمع شدن و گیر کردن آنها در دستگاه را داراست و از ورود کاغذهای مخدوش و آسیب دیده به داخل دستگاه جلوگیری می نماید.

همچنین به منظور جلوگیری از آسیب دیدن اسناد مهم در هنگام اسکن، به صورت اتوماتیک از پذیرش اسنادی که به صورت کج در دستگاه قرار گرفته اند، جلوگیری می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر FUJITSU FI7700 LOW

ویژگی دیگر اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW طراحی انعطاف پذیر آن است که به شما اجازه می دهد بنا به شرایط، ADF اسکنر را حول محور افقی دستگاه به طرف چپ یا راست بچرخانید و از آن با توجه به فضای اتاق و میز کار خود بهره ببرید.

این محصول قادر به 44 هزار اسکن در طول روز است و برای مصارف اداری و استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر با حجم کاری متوسط و بالا کاملاً مناسب می باشد.

اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW

صفحه نمایش LCD تعبیه شده برای اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW کار با این دستگاه و اعمال تنظیمات اسکن را حتی برای کاربران تازه کار آسان کرده است.

علاوه بر این، 6 نشانگر LED بر روی بدنه این دستگاه موجود است که با مشاهده آنها می توان از وضعیت عملکرد دستگاه مطلع شد.

اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW

برای اتصال اسکنر فیدر دار FUJITSU FI7700 LOW به دستگاه های دیگر می توانید از پورت های USB این اسکنر بهره ببرید.

اسکنر اسناد فوجیتسو مدل FI-7700 LOW به پردازنده مرکزی Core i5 ساخت اینتل و حافظه 4 گیگابایتی مجهز است و عملکردی روان و سریع در انجام فرمان های صادر شده از خود نشان می دهد.

جهت اشنایی بیشتر با انواع اسکنر و دانستن بهترین مارک اسکنر خانگی برای خرید و دریافت قیمت به سایت ایده برتر مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکنر فوجیتسو FUJITSU FI7700 LOW





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 22 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی