پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX521ade
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MX521ade

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 46 برگ در دقیقه یک رو و 23 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX521ade

پرینتر MX521ade یکی از پرینترهای لیزری تولید شرکت لکسمارک می باشد که برای چاپ سیاه و سفید بر روی کاغذ A4 ارائه شده است. این پرینتر یک دستگاه چهار کاره است و می توان از آن به منظور پرینت، اسکن، کپی و ارسال و دریافت فکس استفاده نمود.

امروزه پرینترهای چهارکاره به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست یافته اند، چرا که با صرف هزینه برای تهیه یک دستگاه از قابلیت ها و امکانات چهار دستگاه مختلف به صورت یکجا بهره مند خواهید شد.

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX521ade از قابلیت چاپ یک رو و دو رو برخوردار است و برای استفاده در حجم کاری متوسط در محیط های اداری، سازمانی و شرکت ها مناسب می باشد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX521ade

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX521ade

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX521ade با سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و برای اتصال آن به کامپیوتر می توانید از پورت های USB تعبیه شده بر روی آن استفاده نمایید.

علاوه بر این امکان متصل نمودن حافظه های USB مانند فلش مموری و همچنین کارت های حافظه به پرینتر چهار کاره لکسمارک MX521ade و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آنها وجود دارد.

لازم به ذکر است که در صورت نیاز به کار گروهی با پرینتر سیاه و سفید لکسمارک MX521ade، می توانید از آن در چارچوب شبکه کابلی بهره ببرید.

از آنجا که پرینتر لیزری لکسمارک MX521ade به یک پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه 1024 مگابایتی مجهز است، می توان از عملکرد نرم و سریع این پرینتر در انجام چاپ های محول شده به آن اطمینان کامل داشت.

پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX521ade توانایی 120 هزار چاپ در ماه را داراست و کاملاً برای استفاده در حجم کاری بالا می توان بر روی آن حساب باز کرد.

البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر لیزری برای چاپ بین 2 تا 15 هزار برگ استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

رزولوشن چاپ پرینتر چند کاره سیاه و سفید لکسمارک MX521ade برابر با 1200*1200 dpi است و موارد چاپ شده با آن بخصوص متن ها کاملا واضح و خوانا خواهند بود.

این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی با سرعت 46 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 23 برگ در دقیقه در حالت دو رو عمل چاپ و کپی را انجام می دهد و یکی از پرینترهای لیزری سریع موجود در بازار به شمار می آید.

علاوه بر موارد ذکر شده، چاپگر لیزری لکسمارک MX521ade به مودم فکس با سرعت 33.6 kbps نیز مجهز می باشد که امکان ارسال و دریافت فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ را برای شما فراهم می آورد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX521ade

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX521ade

پشتیبانی از تونر کارتریج های باکیفیت و دارای ظرفیت بالا یکی از ویژگی های چاپگر چند کاره لکسمارک MX521ade به شمار می آید.

کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در چاپگر چهار کاره لکسمارک MX521ade از مدل 56F1000 بوده و 6000 برگ ظرفیت دارد و شما می توانید تا آخرین قطره آن بدون رخ دادن مشکلاتی مانند افت کیفیت چاپ یا خشک شدن از آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت نیاز به تعویض، می توانید از کارتریج های مشکی لکسمارک در مدل های 56F1H00 ظرفیت 15 هزار برگ، 56F1X00 ظرفیت 20 هزار برگ و 56F1U00 ظرفیت 25 هزار برگ در چاپگر سیاه و سفید لکسمارک MX521ade بهره ببرید.

سینی کاغذ چاپگر لیزری چهار کاره لکسمارک MX521ade ظرفیت قرارگیری 250 برگ را داراست. این پرینتر به یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ نیز مجهز می باشد و ظرفیت کلی آن در حالت استاندارد 350 برگ است.

اگر قصد استفاده از چاپگر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX521ade برای چاپ های متوالی دارید، می توانید از سه سینی دیگر که باید به صورت جداگانه آن ها را تهیه نمایید، در این پرینتر بهره ببرید.

این سینی ها شامل دو سینی 550 و 250 برگی عادی و یک سینی 550 برگی با قابلیت قفل کردن می شوند که استفاده از آنها ظرفیت کلی کاغذ پرینتر را به 2000 برگ ارتقا می دهند. بنابراین بدون نیاز به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه، می توانید از آن برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX521ade

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX521ade

اسکنر به کار رفته در پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX521ade از امکانات و قابلیت های یک اسکنر رومیزی معمولی برخوردار است و می توان از آن به منظور تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد و ذخیره فایل های خروجی در فرمت های PDF، JPEG، TIFF و XPS استفاده کرد.

رزولوشن اسکن سیاه و سفید این اسکنر برابر با 1200*600 dpi و رزولوشن اسکن رنگی آن 600*600 dpi است و فایل هایی باکیفیت و کاملا واضح را به شما ارائه می دهد.

اسکنر در پرینتر لیزری مدل Lexmark MX521ade از نوع تخت است که به صورت هم زمان به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 50 برگ نیز مجهز می باشد و از قابلیت ذخیره مستقیم فایل های اسکن شده در اکانت ایمیل، سرور FTP، فلش مموری و فولدرهای موجود در شبکه برخوردار است.

در رابطه با سرعت اسکنر موجود در پرینتر چهار کاره Lexmark MX521ade نیز باید بگوییم که این اسکنر با سرعت 45 تصویر در دقیقه در حالت سیاه و سفید و 22 برگ در دقیقه در حالت رنگی به صورت یک رو از اسناد مورد نظر شما اسکن تهیه می نماید و یک اسکنر پرسرعت و باکیفیت محسوب می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و خرید پرینتر لیزری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX521ade





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی