پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MX721adhe

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 65 برگ در دقیقه یک رو و 39 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX721adhe

پرینتر MX721adhe یکی از پرینترهای لیزری محصول شرکت لکسمارک می باشد که برای استفاده در حجم کاری سنگین طراحی و تولید شده است.

این پرینتر که از قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و فکس به صورت یکجا برخوردار است، یکی از قدرتمندترین و باکیفیت پرینترهای چهار کاره به شمار می آید.

از پرینتر لکسمارک MX721adhe به منظور پرینت و کپی سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو و اسکن رنگی در سایز کاغذ A4 می توان بهره برد.

معرفی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX721adhe

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721adhe

یکی از مشخصه های مهم پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe قدرت سخت افزاری این دستگاه است که باعث عملکرد سریع، روان و نرم آن در اجرای دستورات چاپ صادر شده می شود.

چاپگر لیزری لکسمارک MX721adhe به حافظه 2 گیگابایت و پردازنده مرکزی دو هسته ای مجهز است و امکان ارتقای حافظه آن به 6 گیگابایت نیز وجود دارد. همچنین این مدل از پرینترهای ساخت لکسمارک دارای هارد دیسک داخلی است و امکان ذخیره اطلاعات چاپ یا فایل های مورد نظر شما را فراهم می آورد.

پرینتر چند کاره لکسمارک MX721adhe از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی می کند و برای اتصال این پرینتر چهار کاره لیزری مشکی به کامپیوتر می توانید از پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

قابلیت دیگری که پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721adhe از آن بهره می برد، امکان چاپ مستقیم از روی حافظه های USB است.

به این صورت که با متصل کردن فلش مموری یا کارت حافظه به پورت های USB 2.0 یا درگاه کارت حافظه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک MX721adhe می توانید بدون نیاز به کامپیوتر از فایل های موجود در آن ها پرینت بگیرید و یا فایل های اسکن شده را بر روی آن ها ذخیره نمایید.

از آنجا که پرینتر لیزری سیاه و سفید لکسمارک MX721adhe توانایی چاپ 300 هزار برگ در ماه را دارد، کارایی بالایی در کارهای گروهی و تیمی از خود نشان می دهد و شما می توانید از این پرینتر چهارکاره در شبکه نیز به راحتی بهره ببرید.

در مورد میزان کارکرد ماهانه چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک MX721adhe ذکر این نکته لازم است که از جانب شرکت سازنده این پرینتر توصیه شده تا از آن به منظور 5 تا 75 هزار چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721adhe

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX721adhe

در پرینتر چهار کاره لکسمارک MX721adhe از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

این کارتریج پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی خواهد بود، اما در صورت نیاز به تعویض آن می توانید از تونر کارتریج های 58D1000 ظرفیت 7500 برگ، 58D1H00 ظرفیت 15000 برگ و 58D1X00 ظرفیت 35000 برگ در پرینتر لیزری لکسمارک MX721adhe استفاده کنید.

ظرفیت کلی کاغذ چاپگر لیزری لکسمارک MX721adhe در حالت استاندارد برابر با 650 برگ است و این پرینتر به یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ مجهز می باشد.

این پرینتر توانایی چاپ بر روی کاغذهای پشت چسب دار، پاکت نامه و کاغذهای شفاف را نیز علاوه بر کاغذ معمولی در سایز کاغذ A4 دارد. برای افزایش ظرفیت کاغذ چاپگر چهار کاره لکسمارک MX721adhe می توانید سینی های اختیاری با ظرفیت 2100، 550 و 250 برگ را تهیه کرده و از آن ها در این پرینتر بهره ببرید.

توجه داشته باشید که حداکثر ظرفیت کاغذ چاپگر سیاه و سفید لکسمارک MX721adhe برابر با 3300 برگ می باشد و در صورت استفاده از این تعداد کاغذ در دستگاه، خیالتان بابت قرار دادن چند باره کاغذ در آن راحت خواهد بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MX721adhe

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe

پرینتر لیزری لکسمارک مدل Lexmark MX721adhe توانایی تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد شما را با رزولوشن 600*600 dpi به صورت یک رو و دو رو دارد.

این اسکنر به منبع تغذیه خودکار ADF با ظرفیت 200 برگ مجهز می باشد و سرعت اسکن آن در حالت یک رو 75 برگ در دقیقه و در حالت دو رو 150 برگ در دقیقه است.

می توان گفت که اسکنر تعبیه شده در چاپگر لیزری لکسمارک MX721adhe از بسیاری از اسکنرهای رومیزی سریع تر و باکیفیت تر بوده و از قابلیت های فراوانی بهره می برد.

به عنوان مثال شما می توانید فایل های اسکن شده با این اسکنر را در فرمت های XPS، PDF، TIFF، JPEG و PDF قابل جستجو و رمزگذاری شده ذخیره نمایید یا آن ها را به صورت مستقیم به اکانت ایمیل، حافظه های USB یا فولدر موجود در شبکه و سرور FTB ارسال نمایید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe از سرعت پرینتی معادل با 65 برگ در دقیقه در حالت یک رو و 39 برگ در دقیقه در حالت دو رو برخوردار است و برای چاپ های متوالی در تعداد زیاد به طور کامل می توان بر روی آن حساب باز کرد.

در کنار سرعت بالا، پرینتر چهار کاره Lexmark MX721adhe رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi را نیز دارد و موارد کپی یا چاپ شده با آن کیفیت و وضوحی عالی خواهند داشت.

پرینتر همه کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe به یک مودم فکس با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه نیز مجهز می باشد و امکان ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ را به شما می دهد.

با اینکه پرینتر لکسمارک MX721adhe از قابلیت ها و امکانات بسیاری برخوردار است، شاید نگران کار با آن و استفاده از این قابلیت ها باشید.

اما باید به این نکته اشاره کنیم که این پرینتر به یک صفحه نمایش 7 اینچی رنگی و تمام لمسی برخوردار می باشد و کار با دستگاه و استفاده از امکانات آن را حتی برای افراد تازه کار و ناآشنا با چنین دستگاه هایی بسیار آسان کرده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر لیزری و خرید پرینتر لیزری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark MX721adhe





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 4 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی