کتابخانه کارمندی راما Rama 703
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کتابخانه کارمندی راما مدل 703

شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 4 درب

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 703

شرکت ایرانی راما چوب از سابقه ای طولانی در تولید انواع مبلمان اداری مانند میز مدیریتی، صندلی مدیریتی و کارمندی، کمد فایل، کتابخانه و... برخوردار است و محصولات آن همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند.

کتابخانه کارمندی راما Rama 703 یکی از همین محصولات می باشد که برای استفاده در اتاق کارمندان و کارشناسان در محیط های اداری و سازمانی طراحی و عرضه شده است.

کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 703

این کتابخانه شلف دارای یک کمد دو درب، یک طبقه بدون درب و دو طبقه دارای درب های شیشه ای می باشد و از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد.

شما می توانید از کتابخانه اداری راما 703 به منظور قرار دادن کتاب، زونکن، پوشه، اسناد اداری و حتی گلدان ها و مجسمه های تزئینی استفاده کنید.

کتابخانه کارمندی راما Rama 703

کتابخانه درب دار راما 703 دارای 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع است و به پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع مجهز می باشد.

بنابراین شما این مکان را دارید تا با توجه به فضایی که برای نصب این کتابخانه موجود است، ارتفاع پایه های آن را کم یا زیاد نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، طراحی دورنگ کتابخانه راما مدل 703 و متفاوت بودن رنگ های بدنه و درب های کمد آن است که باعث شده تا ظاهر این محصول جذاب به نظر برسد.

کتابخانه کارمندی راما Rama 703

کتابخانه ام دی اف راما 703 در رنگ بندی متنوعی ارائه شده و مطابق با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را در هنگام سفارش انتخاب نمایید.

برای حمل و جابجایی کتابخانه کارمندی راما Rama 703 راما نیز کار سختی پیش رو نخواهید داشت؛ چرا که این کتابخانه از قابلیت باز شدن برخوردار است و می توان به راحتی آن را حمل و نصب نمود.

مهم ترین ویژگی کتابخانه و کمد اداری راما 703 کیفیت ساخت آن است که باعث شده تا در صورت استفاده صحیح، بتوانید برای سال ها از آن در اتاق محل کار خود استفاده کنید.

جنس بدنه، صفحه و پایه های کتابخانه دو درب راما 703 از MDF اصل ایرانی، دستگیره ها، یراق آلات، الیت و PVC ساخت کشور ترکیه، روکش از جنس ملامینه و چسب PVC آن ساخت کشور اسپانیا هستند و دوام و طول عمر بالای آن را تضمین می کنند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کتابخانه کارمندی راما مدل 703 و نحوه خرید مبلمان اداری به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کتابخانه کارمندی راما Rama 703





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 6 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی