پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 777z
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
پرینتر جوهر افشان اچ پی 777z
 
قابلیت: پرینتر، اسکن ، کپی ، فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید: 45 برگ یک رو و 31 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 45 برگ یک رو و 31 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: رنگی: 2400*1200 dpi - مشکی: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 777z

پرینتر اچ پی HP PageWide Pro 777z یک پرینتر چهارکاره با قابلیت های پرینت، کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس است که از تکنولوژی HP PageWide برای چاپ بهره می برد.

این تکنولوژی باعث ارائه بهترین کیفیت به خصوص در چاپ رنگی با صرف کمترین میزان جوهر می شود و به این شکل باعث صرفه جویی در هزینه های شما می گردد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اچ پی Pro 777z

پشتیبانی از فناوری های پرینت از راه دور، مجهز بودن به وای فای، سرعت چاپ زیاد و سازگاری با کارتریج های باکیفیت بخشی از ویژگی های چاپگر چهار کاره جوهرافشان اچ پی Pro 777z هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده اند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 777z

اگر در نزدیکی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 777z حضور ندارید و به یک پرینت فوری احتیاج پیدا کرده اید، می توانید از فناوری های پرینت از راه دور استفاده نمایید.

پرینتر چند کاره اچ پی HP Pro 777z با فناوری های Apple AirPrint، Mopria و Google Cloud Print سازگار است و این امکان را در اختیار شما می گذارد تا با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها، فایل های مورد نظر برای چاپ را بتوانید از هر جایی که هستید و به اینترنت دسترسی دارید به این پرینتر ارسال نمایید.

علاوه بر این پرینتر جوهر افشان مدل HP Pro 777z به وای فای نیز مجهز است و می توان تمام گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، تبلت و دستگاه های دیگر را از طریق وای فای به صورت مستقیم به آن متصل نمود.

اگر به وای فای دسترسی نداشتید، می توانید برای اتصال گوشی موبایل خود به چاپگر اچ پی HP Pro 777z از بلوتوث استفاده نمایید؛ چرا که این پرینتر به بلوتوث نیز مجهز می باشد و کار شما را برای برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر بسیار آسان می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اچ پی Pro 777z

باید به این نکته اشاره کنیم که اگر استفاده از هیچ یک از روش های ذکر شده برای اتصال گوشی موبایل به پرینتر جوهر افشان چهار کاره  HP Pro 777z برای شما مقدور نبود، می توانید از فناوری NFC بهره برده و با تنها با نزدیک کردن گوشی به پرینتر عمل اتصال را انجام دهید.

بر روی بدنه پرینتر همه کاره اچ پی HP Pro 777z پورت های USB 2.0 تعبیه شده و امکان اتصال حافظه های USB و چاپ فایل های موجود بر روی آنها به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر وجود دارد.

در صورت نیاز به استفاده از پرینتر اچ پی HP Pro 777z در کسب و کارهای گروهی، می توانید از طریق پورت اترنت موجود بر روی بدنه از آن در قالب یک شبکه کابلی بهره ببرید.

همانطور که مشاهده می کنید چاپگر جوهرافشان اچ پی Pro 777z از تمام فناوری های اتصال با سیم و بدون سیم پشتیبانی می کند و دیگر دغدغه ای بابت نصب و راه اندازی آن وجود نخواهد داشت. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 777z

پرینتر جوهرافشان HP Pro 777z از قابلیت چاپ بر روی کاغذهای A3، A4، A5، پاکت نامه، کارت پستال، کاغذهای پشت چسب دار، ضخیم، بازیافتی، رنگی و کاغذهای مخصوص چاپ عکس در اندازه های 6*4 و 5*7 برخوردار است و می توان از آن برای چاپ رنگی بهره برد.

در حالت استاندارد پرینتر اچ پی مدل HP PageWide Pro 777z دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و شما می توانید در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر از سینی های اختیاری با ظرفیت های 550 برگ (سه عدد) و 2000 برگ (دو عدد) در این پرینتر استفاده نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Pro 777z

ظرفیت کلی کاغذ پرینتر چهار کاره اچ پی مدل 777z برابر با 4650 برگ می باشد که در صورت استفاده از تمام این ظرفیت برای مدتی طولانی خیالتان بابت قرار دادن کاغذ در دستگاه راحت خواهد بود.

در این محصول از یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی از سری کارتریج های HP 993A استفاده شده که ظرفیت چاپ کارتریج مشکی آن برابر با 10 هزار برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی آن 8 هزار برگ می باشد.

این کارتریج ها تا مدت ها پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود؛ اما در صورت نیاز به تعویض می توانید از کارتریج های سری HP 993X در چاپگر اچ پی HP Pro 777z بهره ببرید که از ظرفیت چاپ 20 هزار برگ برای کارتریج مشکی و 16 هزار برگ برای کارتریج های رنگی برخوردار هستند. 

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 777z

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 777z از قابلیت کپی و چاپ رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو برخوردار است و سرعت چاپ آن در حالت یک رو برابر با 45 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 31 برگ در دقیقه است.

این پرینتر اچ پی برای استفاده در حجم کاری کم و متوسط ارائه شده و می توان از آن برای مصارف شخصی در منزل یا استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان های نسبتاً کوچک بهره برد.

پرینتر چند کاره رنگی اچ پی Pro 777z از توانایی 100 هزار چاپ در طول ماه برخوردار است؛ اما بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد.

در کنار سرعت باید به کیفیت چاپ بالای پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل Pro 777z نیز اشاره کنیم. این پرینتر از رزولوشن چاپ 1200*1200 dpi در حالت سیاه و سفید و 2400*1200 dpi در حالت رنگی برخوردار است و بهترین کیفیت و وضوح چاپ را به شما ارائه می دهد البته رزولوشن این پرینتر در حالت استاندارد برابر با 600*600 dpi می باشد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 777z

از پرینتر جوهرافشان رنگی اچ پی HP PageWide Pro 777z برای تهیه اسکن رنگی از اسناد و ذخیره فایل اسکن شده آنها در تمام فرمت های رایج نیز می توان استفاده کرد.

پرینتر اچ پی HP Pro 777z از یک اسکنر تخت مجهز به ADF با ظرفیت 100 برگ برخوردار است و تمام امکانات یک اسکنر رومیزی را در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل Pro 777z امکان ارسال و دریافت فکس با سرعت 5 ثانیه به ازای هر برگ است و امکان اتصال گوشی تلفن با استفاده از پورت RJ-11 موجود بر روی بدنه به آن وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اچ پی HP Pro 777z





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 7 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی