فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر حرارتی اچ پی آر تی TP808

سیستم چاپ: حراراتی مستقیم
عرض چاپ: 80 میلی متر
سرعت چاپ: 260 تصویر در ثانیه
نوع برش:  اتوماتیک

معرفی فیش زن اچ پی آر تی TP808

فیش پرینتر HPRT TP808 با طراحی مکعبی و زیبا و صدای بسیار پایین خود در هنگام چاپ، به یکی از پرطرفدارترین پرینترهای فیش زن موجود در بازار تبدیل شده است.

معرفی فیش زن اچ پی آر تی TP808

از این فیش پرینتر می توان در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، داروخانه ها و... برای چاپ رسید، فیش و قبض استفاده نمود.

سرعت بالای چاپ، کیفیت ساخت مطلوب و مجهز بودن به برش دهنده اتوماتیک با طول عمر دو میلیون برش از جمله ویژگی های فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808 به حساب می آید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی HPRT TP808

 پرینتر صدور فیش اچ پی آر تی TP808 در ابعاد 134.8 * 132 * 132 میلی متر و وزن 1.38 کیلوگرم ارائه شده و به صورت رومیزی می توان از آن استفاده نمود.

طراحی فیش زن HPRT TP808 به گونه ای است که فیش چاپ شده هم از بالا و هم از جلوی بدنه امکان خروج از دستگاه را دارد و می توانید از آن متناسب با شرایط محیط و فضای اتاق کار خود بهره ببرید.

قابلیت و مشخصات فنی پرینتر حرارتی HPRT TP808

پرینتر فیش زن HPRT TP808 به صورت حرارتی مستقیم عمل چاپ را انجام می دهد و باید از رول چاپگر حرارتی با عرض 80 میلی متر به عنوان کاغذ ورودی به دستگاه استفاده کنید.

سرعت چاپ  پرینتر حرارتی HPRT TP808 برابر با 260 میلی متر بر ثانیه است و یکی از فیش پرینترهای سریع موجود در بازار به حساب می آید.

در کنار سرعت بالا، باید به کیفیت چاپ عالی فیش پرینتر اچ پی آر تی مدل HPRT TP808 اشاره کنیم که باعث شده تا فیش ها و رسیدهای چاپ شده با آن کاملاً باکیفیت و خوانا باشند.

لازم به ذکر است که چاپگر فیش HPRT TP808 علاوه بر چاپ متن، در چاپ بارکدهای یک بعدی و دو بعدی و اشکال گرافیکی نیز کارایی بالایی دارد.

فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808

بر روی بدنه فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808 پورت های USB نسخه B و سریال تعبیه شده که می توانید از آنها برای اتصال این فیش پرینتر به کامپیوتر بهره ببرید.

فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808

علاوه بر این امکان استفاده از این فیش پرینتر مناسب فروشگاه در شبکه کابلی و به صورت گروهی نیز وجود دارد.

فیش پرینتر دو بعدی HPRT TP808 به 4 مگابایت حافظه رم و 4 مگابایت حافظه فلش برخوردار است و عملکرد سریع و روانی در اجرای دستورات چاپ از خود نشان می دهد.

شما می توانید از پرینتر حرارتی اچ پی آر تی TP808 در اتصال با صندوق های فروشگاهی نیز استفاده کنید و سرعت دریافت پول، چاپ رسید و تحویل آن به مشتری های خود را بالا ببرید.

چاپگر صدور فیش اچ پی آر تی HPRT TP808 به حسگرهای تمام شدن کاغذ و کاغذ در حال اتمام نیز مجهز است.

فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808

همچنین شما می توانید با استفاده از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پرینتر فیش زن HPRT TP808 از وضعیت آن با خبر شوید.

به این صورت که نشانگر LED به رنگ آبی نمایانگر روشن بودن دستگاه، نارنجی نمایانگر وضعیت رول کاغذ و قرمز بیانگر رخ دادن خطا در حین چاپ می باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فیش پرینتر یا فیش زن و نحوه خرید فیش پرینتر به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

فیش پرینتر اچ پی آر تی HPRT TP808





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 12 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی