گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus با ظرفیت 32 گیگابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گوشی نوکیا 6.1 پلاس

رنگ : ابی، استیل
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: چهار گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3060 میلی‌آمپر
پردازنده: 8 هسته 1.8 گیگاهرتزی
سایز صفحه نمایش: 5.8 اینچ

معرفی گوشی موبایل نوکیا پلاس6.1 

نوکیا 6.1 پلاس عنوانی است که شرکت نوکیا برای مدل جدید گوشی موبایل برگزیده است. گوشی نوکیا Nokia 6.1 plus با بدنه‌ای شیشه ای و قاب فلزی، با قابلیت های ویژه ای وارد بازار شده است.

استفاده از سیستم عامل Android 8.1 در کنار قابلیت ارتقا این نسخه به Android 9 Pie یک تجربه استفاده آسان از این گوشی موبایل در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر اجرای هر چه روان تر برنامه ها را شاهد باشد.

برخورداری از دوربین دوگانه با کیفیت موبایل نوکیا 6.1 پلاس را کاملا برای عکس برداری ایده آل می کند.

معرفی گوشی موبایل نوکیا پلاس6.1

از دیگر ویژگی های دوربین گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus می توان، فلاش LED، پاناروما، HDR و توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نام برد.

 این گوشی موبایل اندرویدی از یک اسلات برای Micro SD با حداکثر ظرفیت 400GB استفاده می کند که می تواند فضای بیشتری را برای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار دهد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 6.1 plus

بدنه موبایل نوکیا 6.1 پلاس از جنس شیشه ای با دوام و الومینیوم در سه رنگ مشکی، ابی و سفید موجود است.

وزن گوشی Nokia 6.1 Plus در حدود 151 گرم می باشد و ابعاد آن 8*71*147.2 میلی‌متر گزارش شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 6.1 plus

نسبت اندازه صفحه نمایش به بدنه این محصول برابر با ۸۱.۵ درصد است که نشان از وجود نمایشگری بزرگ در گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus را می دهد.

در مورد طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Nokia 6.1 plus می توان به عدم وجود کلید Home اشاره کرد. همچنین این محصول دارای حسگر اثر انگشت در قاب پشتی می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی پلاس6.1 

گوشی Nokia 6.1 Plus دارای صفحه نمایش لمسی 5.8 اینچی با وضوح بسیار عالی Full HD (1080*2280) معادل 432 پیکسل در هر اینچ می باشد.

پانل نمایشگر از نوع IPS LCD بوده با Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود و توانایی ارائه 16 میلیون رنگ را دارد. این نمایشگر برای فعالیت های مختلف از جمله بازی کردن، نوشتن پیام و وب گردی بسیار مناسب است.

اپتیک ZEISS و فلاش دوگانه در Nokia 6.1 Plus هر عکس را برای به اشتراک گذاشتن ارزشمند می کند. همان طور که در بالا اشاره شد یکی از قابلیت های بارز گوشی موبایل نوکیا 6.1 پلاس دوربین دو گانه عقب آن می باشد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی پلاس6.1

یکی از این دوربین ها دارای رزولوشن 16 MP، f2.0، Dual Pixel و قابلیت فوکوس خودکار می باشد. در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی یک دوربین با مشخصات f2.4 با رزولوشن 5 MP و قدرت تشخیص عمق قرار دارد.

همچنین Nokia 6.1 Plus از یک دوربین جلوی 16 MP با f2.0 بهره می برد که توانایی ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد.

نوکیا Plus 6.1  توانایی ضبط ویدیو 4K را دارد و عکس هایی با کیفیت را در یک لحظه شکار می کند.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 6.1 plus

این بدان معنی است که برنامه های غیر ضروری و فرآیندهای پنهانی که عمر باتری شما را می کاهند دیگر وجود نخواهند داشت و پوسته ها و رابط کاربری مداوم تغییر نخواهد کرد.

موبایل Nokia 6.1 plus دارای تراشه Qualcomm® Snapdragon ™ 636 به همراه پردازنده هشت هسته ای Kryo 260 با سرعت 1.8 GHz می باشد.

سخت‌افزار و سیستم‌ عامل موبایل Nokia 6.1 plus

در کنار آن از کارت گرافیک Adreno 509 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای سیستم عامل و نصب برنامه ها در بدنه خود استفاده می کند.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا پلاس6.1

Android 9 Pie قدرت هوش مصنوعی را آزاد می کند تا کاربر حداکثر کارایی از گوشی هوشمند را دریافت کند. این سیستم عامل جدید با شما سازگار خواهد شد. به گونه ای که نحوه استفاده از تلفن را متوجه می شوید و به مرور زمان آنها را ارتقا می بخشید.

بر همین اساس موبایل نوکیا 6.1 پلاس با برخورداری از این سیستم عامل جدید، اجرای روان برنامه ها را برای مدت طولانی تر تضمین می کند.

قابلیت های گوشی موبایل نوکیا پلاس6.1

 ضمناً فناوری HDR در گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus با ظرفیت 32 گیگابایت تصاویر روشن و واضح را صرف نظر از نور محیط تضمین می کند.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus دارای یک باتری 3060 میلی آمپر می باشد.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus با ظرفیت 32 گیگابایت

در یک کلام می توان گفت این موبایل مدل Nokia 6.1 Plus یک از گوشی های میان رده بازار می باشد که با توجه به مشخصات و قیمت مقرون به صرفه آن می تواند طیف وسیعی از مخاطبان را در بر بگیرد.

Nokia 6.1 Plus تجربه Android 9 Pie را به محدوده گوشی های هوشمند نوکیا می آورد که با استفاده از گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus زمان کمتری را در انتظار بارگذاری و اجرای برنامه ها سپری می کنید.

 

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus

برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus با ظرفیت 32 گیگابایت می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027 تماس بگیرید.

گوشی موبایل نوکیا Nokia 6.1 plus

 




:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 16 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی