بارکد خوان رمو Remo QR3100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان رمو QR3100 

سرعت اسکن: 1100 اسکن بر ثانیه
تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی بارکدخوان رمو QR3100 

بارکدخوان رمو QR3100 یک دستگاه بارکد خوان دستی است که در ابعاد 98 * 68 * 162 میلی متر و وزن 200 گرم ارائه شده و می توان از آن در فروشگاه ها، انبارها و دیگر محیط هایی که احتیاج به اسکن بارکد کالا دارند، استفاده کرد.

این بارکد خوان از طراحی ارگونومیک و خوش دستی بهره می برد و در استفاده های طولانی مدت از آن در طی روز دچار احساس خستگی و درد در دست ها نخواهید شد.

معرفی بارکدخوان رمو QR3100

همچنین بارکد خوان رمو Remo QR3100 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد و در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع 1.5 متری صدمه نخواهد دید.

دستگاه بارکد خوان فروشگاهی رمو QR3100 توانایی اسکن انواع بارکدهای تک بعدی را دارد و از تکنولوژی لیزر برای قرائت بارکدها بهره می برد.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سرعت بسیار بالای بارکد اسکنر رموQR3100  در انجام اسکن بارکدها می باشد.

بارکد خوان تک بعدی رمو Remo QR3100 با سرعت 1100 اسکن در ثانیه عمل اسکن را انجام می دهد و از این جهت می توان بر روی آن برای انجام اسکن های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد.

بارکد خوان رمو Remo QR3100 

 بارکد خوان لیزری مدل QR3100 یک دستگاه باسیم است و از طریق کابل و پورت USB موجود بر روی بدنه آن می توانید این بارکد خوان را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید.

شما می توانید از بارکد خوان سیمی رمو QR3100 به دو صورت دستی و اتوماتیک استفاده کنید.

در حالت دستی برای اسکن بارکد موجود بر روی کالا، باید بارکد و دستگاه بارکد خوان را در یک راستا قرار داده و دکمه اسکن دستگاه را فشار دهید.

بارکد خوان رمو Remo QR3100

اما در حالت اتوماتیک دیگر نیازی به فشردن دکمه نیست و تنها با هم راستا شدن بارکد موجود بر روی کالا و بارکد خوان عمل اسکن به صورت خودکار انجام می شود.

لازم به ذکر است که این بارکد خوان فروشگاهی به آلارم اعلام خواندن بارکد نیز مجهز می باشد و پس از هر بار قرائت بارکد صدای بوق از دستگاه به گوش می رسد. این ویژگی به خصوص در محیط های شلوغ و پر سروصدا می تواند کاربرد بالایی داشته باشد.

بارکد اسکنر رمو Remo QR3100 دارای حافظه داخلی نیز هست و امکان ذخیره حداکثر 30000 بارکد را برای شما فراهم می آورد.

بارکد خوان رمو Remo QR3100

همراه با بارکد اسکنر رمو Remo QR3100 پایه نگهدارنده نیز ارائه می شود که به خصوص در هنگام نیاز به اسکن سریع بارکد می توانید بارکدخوان پایه دار رمو QR3100 را بر روی آن قرار داده و اسکن را از روی پایه انجام دهید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد خوان رمو Remo QR3100 و نحوه خرید بارکد خوان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با کارشناسان شرکت ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان رمو Remo QR3100





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 20 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی