بارکد خوان سینو Cino A770
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بارکدخوان سینو A770

وضعیت سیم : با سیم
تکنولوژی خواندن: نوری و دو بعدی

معرفی بارکدخوان سینو A770

برای اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی موجود بر روی کالاها می توانید از بارکد خوان سینو Cino A770 استفاده کنید.

این دستگاه بارکد خوان به تکنولوژی جدید و به روز FuzzyScan 3.0 مجهز است و دقت و سرعت بالایی را در هنگام اسکن بارکد به شما ارائه می دهد.

از بارکدخوان سینو A770 می توان در محیط های فروشگاهی، صنعتی، داروخانه ها و انبارها بهره برد.

از جمله ویژگی های مهم بارکد خوان دو بعدی Cino A770 باید به توانایی این دستگاه در تشخیص بارکد از روی صفحه نمایش LCD موبایل و تبلت و همچنین دقت بالا در اسکن بارکدهای آسیب دیده، بد چاپ شده، رنگ و رو رفته و بسیار متراکم اشاره کنیم که باعث افزایش کارایی آن در محیط های مختلف کاری شده است.

معرفی بارکدخوان سینو A770

بارکد خوان سینو Cino A770

بارکد خوان سینو Cino A770 در ابعاد 161.7*70.5*95 میلی متر و وزن 152 گرم ارائه شده و از طراحی خوش دستی بهره می برد. از این جهت در صورت استفاده از این محصول به مدتی طولانی در طی روز با مشکلاتی مانند احساس خستگی یا درد در ناحیه دست ها مواجه نخواهید شد.

با توجه به کیفیت ساخت مطلوب و دوام بالای بارکد اسکنر سینو A770 می توانید از مقاومت بالای این محصول در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع 1.8 متری اطمینان کامل داشته باشید.

بارکد خوان سینو Cino A770

بارکد خوان سینو مدل Cino A770 قادر به اسکن چند جهته بارکد می باشد و از سرعت بالایی در خواندن بارکد کالاها به صورت متوالی برخوردار است. با استفاده از این ویژگی می توانید با یک بار نشانه گیری دستگاه، چند بارکد مختلف را به صورت همزمان اسکن نمایید.

سرعت اسکن بارکد خوان نوری سینو Cino A770 برابر با 63.5 سانتی متر بر ثانیه و محدوده خواندن کد آن بین صفر تا 100 میلی متر است که باعث شده تا این دستگاه از کارایی بالایی در اسکن انواع بارکدهای خطی و تک بعدی، GS1 DataBar و بارکدهای دو بعدی برخوردار باشد.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکد اسکنر دو بعدی سینو Cino A770 و یا خرید بارکد خوان با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

بارکد خوان سینو Cino A770





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 25 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی