اسکنر کداک Kodak i1150
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر کداک i1150

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 25 برگ در دقیقه

معرفی اسکنر کداک i1150

اگر به یک اسکنر رومیزی برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها احتیاج دارید، اسکنر کداک Kodak i1150 انتخاب ایده آلی برای شما است.

این  اسکنر به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز می باشد و می توان از آن برای بایگانی اسناد و تهیه اسکن از کارت های شناسایی و پلاستیکی و کارت پستال استفاده کرد.

 

معرفی اسکنر کداک i1150

 

اسکنر اداری کداک i1150 توانایی انجام 3000 اسکن در طول روز را دارد و می توان برای اسکن های متوالی در حجم کم و متوسط بر روی این اسکنر ای دی اف دار حساب باز کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Kodak i1150

اسکنر Kodak i1150 از قابلیت اسکن رنگی و سیاه و سفید در سایز A4 برخوردار است و رزولوشن اسکن آن در بالاترین کیفیت برابر با 600 dpi می باشد. بنابراین می توان از کیفیت و میزان خوانایی بالای فایل های اسکن شده با اسکنر رنگی کداک i1150 اطمینان کامل داشت.

سرعت اسکنر اداری i1150 در هنگام اسکن های متوالی برابر با 25 برگ در دقیقه است که برای یک اسکنر رومیزی اداری سرعت مناسبی به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Kodak i1150

عمل اسکن توسط اسکنر رومیزی کداک i1150 با مکش کاغذ به درون دستگاه انجام می شود و از آنجا که این اسکنر فیدردار به فناوری Ultrasonic مجهز است، از ورود هم زمان چند کاغذ به درون دستگاه جلوگیری می کند.  بنابراین می توانید بدون نگرانی بابت جمع شدن یا پارگی اسناد مهم، آنها را جهت اسکن در اسکنر کداک i1150 قرار دهید.

 اسکنر فیدر دار کداک مدل Kodak i1150 از قابلیت اسکن اسناد دارای طول زیاد نیز برخوردار است و امکان اسکن اسنادی با طول حداکثر 2 متر را برای شما فراهم می آورد.

از دیگر ویژگی های اسکنر پیشرفته کداک i1150 باید به توانایی آن در تشخیص بارکد (حداکثر یک عدد در هر صفحه) اشاره کرد که می تواند کاربردهای خاص خود را داشته باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Kodak i1150

از دیگر ویژگی های اسکنر اسناد کداک i1150 می توان به کراپ کردن تصاویر، اضافه و حذف کردن کادر، تنظیم لبه های تصویر به شکل هوشمند، ترمیم و حذف خط و خش های موجود در پیش زمینه، تنظیم کنتراست و میزان روشنایی اتوماتیک، بهبود کیفیت رنگ ها، تشخیص خودکار رنگ های موجود در تصویر و... اشاره کرد.

اسکنر کداک Kodak i1150

اتصال اسکنر کداک Kodak i1150 به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن و کابل انجام می شود. این پورت با کابل های USB 3.0 نیز سازگار است و می توان از آن برای اتصال با سرعت بالا بهره برد.

 اسکنر ای دی اف دار اپسون Kodak i1150 قابلیت ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، JPEG، RTF، BMP و PDF را داراست.

اسکنر کداک Kodak i1150

همچنین این اسکنر کداک Kodak از فناوری تشخیص متون انگلیسی (OCR) بهره می برد و امکان ذخیره فایل های اسکن شده و حاوی متن در فرمت فایل های متنی قابل جستجو برای شما وجود دارد. در این حالت نیازی به تایپ دوباره متون نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت!

بر روی بدنه این اسکنر اسنادیک صفحه نمایش LCD چهار خطی به همراه چهار دکمه کنترلی تعبیه شده که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات را برای شما آسان تر می کند.

برای دریافت قیمت اسکنر فیدردار و کسب اطلاع از نحوه خرید اسکنر حرفه ای کداک Kodak i1150 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی