دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپسون EB-410W

عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی و 4000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: WXGA 1280*800
شدت روشنایی: 2000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 1500:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-410W

این روزها ویدئو پروژکتور به یکی از وسایل پرکاربرد در کلاس های آموزشی برای ارائه مطالب به دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W یکی از پروژکتورهایی می باشد که به همین منظور عرضه شده و یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه محسوب می شود.

از این جهت می توان این پروژکتور را بر روی میز قرار داد و یا جایی در نزدیکی صفحه نمایش یا تخته وایت برد کلاس، آن را به دیوار یا سقف متصل نمود و از تصاویری در ابعاد 50 تا 110 اینچ بهره مند شد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپسون EB-410W

به عنوان مثال فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش برای دستیابی به تصاویری در اندازه 60 اینچ تنها باید 62 سانتی متر باشد.

بنابراین ویدیو پروژکتور Epson EB-410W برای استفاده در کلاس های دارای فضای محدود و کوچک یک انتخاب ایده آل به شمار می رود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-410W

یکی از مشخصات مهم ویدئو پروژکتور اپسون EB-410W قابلیت استفاده از آن در شبکه های کابلی و کنترل وضعیت عملکرد آن از راه دور است.

از جمله امکاناتی که این ویدئو پروژکتور اپسون Epson در هنگام استفاده در شبکه در اختیار شما می گذارد می توان به امکان خاموش کردن پروژکتور از طریق کامپیوتر، سوئیچ بین منبع پخش های مختلف و کنترل وضعیت دمایی دستگاه و لامپ آن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها بر روی لینک کلیک کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Epson EB-410W

دیتا پروژکتور اپسون EB-410W دارای رزولوشنی معادل  1280*800 پیکسل است که برای استفاده های آموزشی مناسب به نظر می رسد.

اما شاید بتوان نسبت کنتراست این دیتا پروژکتور را که برابر با 500:1 است یکی از نقاط ضعف آن دانست که باعث کاهش کارایی دستگاه در نمایش قسمت های مشکی تصویر و سایه روشن ها می شود.

مجهز بودن به اسپیکر داخلی 10 واتی یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور مدل Epson EB-410W محسوب می شود که باعث ارائه صدایی قوی و باکیفیت در حین نمایش تصاویر آموزشی می شود، به طوری که نیازی به استفاده از اسپیکر خارجی نخواهید داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W

عمر لامپ ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-410W که از نوع 170 واتی است، در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 3000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی از آن برابر با 4000 ساعت می باشد و برای ماه ها خیال شما را بابت صرف هزینه برای تعویض لامپ راحت می کند.

شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W برابر با 2000 لومن است و پیشنهاد می شود برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح و کیفیت تصاویر از این پروژکتور در کلاس هایی با چراغ های خاموش و نیمه تاریک استفاده نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W

عمل بزرگنمایی تصاویر در ویدئو دیتا پروژکتور EB-410W به صورت دیجیتال و تا 1.35 برابر امکان پذیر می باشد. این پروژکتور به فناوری تصحیح زاویه تصویر تا 15 درجه عمودی نیز مجهز است که تنظیم تصویر بر روی صفحه نمایش را برای شما آسان تر می کند.

برای اتصال کامپیوتر و دستگاه های دیگر به ویدئو پروجکشن اپسون EB-410W می توانید از پورت های کامپوزیت، VGA، سریال و S-Video موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید.

جهت خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس و دریافت قیمت پروژکتور اپسون EB-410W با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپسون Epson EB-410W





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 28 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی