پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154a
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اچ پی M154a

چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 16 برگ در دقیقه
سرعت چاپ رنگی: 16 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 600*600 dpi 
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M154a

اگر به یک پرینتر لیزری برای چاپ رنگی در حجم کاری کم احتیاج دارید، پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP M154a انتخاب مناسبی برای شما است.

این پرینتر که برای استفاده در منازل، ادارات و شرکت های کوچک ارائه شده، از قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو برخوردار بوده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M154a

کیفیت چاپ مطلوب، دوام و طول عمر بالا و پشتیبانی از تونر کارتریج های باکیفیت بخشی از ویژگی ها و مشخصات چاپگر تک کاره لیزری اچ پی M154a محسوب می شوند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154a

پرینتر تک کاره اچ پی M154a اولین پرینت را در عرض 13.4 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت چاپ متوالی آن در هر دو حالت رنگی و سیاه و سفید به 16 برگ در دقیقه می رسد.

از این جهت می توان پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Pro M154a را یکی از پرینترهای لیزری رومیزی نسبتاً سریع موجود در بازار دانست.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154a

پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP M154a توان انجام حداکثر 30 هزار پرینت در طول ماه را دارد؛ اما اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید بهتر است تا از آن مطابق با توصیه شرکت HP برای انجام 150 تا 1500 برگ در ماه استفاده کنید.

یکی از ویژگی های پرینتر تک کاره HP M154a سخت افزار مطلوب به کار رفته در آن است. این پرینتر لیزری HP به یک پردازنده 800 مگاهرتزی و حافظه رم 128 مگابایتی مجهز می باشد که باعث شده تا این دستگاه از عملکردی سریع و روان در اجرای دستورات چاپ صادر شده بهره مند باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M154a

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M154a

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154a به یک سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ مجهز است و شما می توانید از انواع کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، کاغذهای مخصوص چاپ عکس و بروشور، رنگی، براق، ضخیم، نازک، پانچ شده، بازیافتی، شفاف، لیبل و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به آن استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M154a

این مدل پرینتر لیزری تک کاره رنگی با تونرهای HP 204A و HP 205A سازگار است و در آن از یک تونر مشکی و سه تونر رنگی بهره برده شده است.

ظرفیت چاپ تونر مشکی این مدل ها برابر با 1100 برگ و ظرفیت چاپ تونرهای رنگی آن برابر با 900 برگ است که برای مصارف خانگی و اداری در حجم کم تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M154a

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154a

رزولوشن چاپگر اچ پی HP M154a در هر دو حالت چاپ رنگی و سیاه و سفید برابر با 600*600 dpi است و تصاویر و متون چاپ شده با آن از کیفیت، وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی بهره می برند.

چاپگر لیزری اچ پی HM154a یک دستگاه با سیم است و برای اتصال آن به کامپیوتر یا لپ تاپ باید از پورت USB 2.0 موجود بر روی بدنه آن و کابل استفاده کنید البته این پرینتر از قابلیت اتصال به صورت وایرلس پشتیبانی نمی کند.

برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پرینتر لیزری تک کاره با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M154a





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی