دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور بنکیو MS535

عمر لامپ: 5000 ساعت در حالت عادی، 10000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)، 15000 ساعت در حالت اسمارت اکو
وضوح تصویر: SVGA 800*600
شدت روشنایی: 3600 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MS535

ویدئو پروژکتور یکی از تجهیزات پرکاربرد خانگی و اداری می باشد. امروزه برای ارائه هر چه بهتر مطالب به مخاطبان در کلاس های آموزشی، همایش و جلسات اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535 یکی از ویدئو پروژکتورهای باکیفیت موجود در بازار می باشد که به همین منظور طراحی شده و از توانایی بالایی در نمایش اسلایدهای پاپورپوینت و فایل های متنی برخوردار است.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو MS535

از جمله ویژگی های این ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ می توان به قابلیت نصب و راه اندازی آسان، مجهز بودن به لامپ با دوام و کیفیت بالای نمایش اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ MS535

ویدئو پروژکتور بنکیو MS535 از فناوری DLP برای نمایش تصاویر بهره می برد. با مقایسه و بررسی ویدئو پروژکتور LCD ،DLP و LED می توان گفت که ویدئو پروژکتورهای DLP در ارائه بالاترین نسبت کنتراست عملکرد بهتری دارند و حفظ و نگهداری آنها آسان تر است.

نسبت کنتراست دیتا پروژکتور بنکیو MS535 برابر با 15000:1 می باشد که باعث نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ سفید با شفافیتی عالی می شود. این ویژگی سبب می شود تا متن های موجود در تصاویر به طور کامل خوانا و واضح باشند که به خصوص در استفاده های آموزشی و جلسات اداری کاربرد بالایی دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور BenQ MS535

ویدیو پروژکتور بنکیو BenQ MS535 از رزولوشن 800*600 پیکسلی برخوردار است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت قابل قبولی بهره می برند. همچنین باید به شدت روشنایی این پروژکتور اشاره کنیم که برابر با 3600 لومن می باشد و استفاده از این دستگاه را در اتاق های روشن و نسبتاً پر نور نیز امکان پذیر کرده است.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535

لامپ ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ مدل BenQ MS535 از نوع 203 واتی است و طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 5000 ساعت، در حالت اقتصادی (اکو) برابر با 10000 ساعت و در حالت اسمارت اکو برابر با 15000 ساعت می باشد. بنابراین با تهیه این دستگاه برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه بابت تعمیر لامپ ویدئو پروژکتور پیدا نخواهید کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535

با توجه به اینکه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535 به قابلیت های بزرگنمایی 1.2 برابری تصویر و تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی مجهز است، برای نصب و راه اندازی آن کار سختی پیش رو نخواهید داشت.

با توجه به این ویژگی ها می توانید پروژکتور بنکیو مدل MS535 را در زوایای مختلف نسبت به پرده نمایش قرار دهید و بهترین و راحت ترین مکان را برای نصب آن انتخاب نمایید. با استفاده از این پروژکتور می توانید از تصاویری در ابعاد حداقل 60 و حداکثر 300 اینچ بهره مند شوید.

 

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535

 

ویدئو دیتا پروژکتور بنکیو MS535 دارای پورت های HDMI، VGA و S-Video است و اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ و مانیتور امکان پذیر می باشد.

همچنین شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به این ویدئو پروجکشن بنکیو متصل کنید و تصاویر مورد نظر را از دو منبع پخش متفاوت بر روی پرده به نمایش در آورید. این ویژگی در هنگام جلسات اداری و ارائه نمودارها و جدول های کاری کاربرد بالایی پیدا می کند.

کاربرانی که نیاز به کسب اطلاعات لازم در رابطه با انواع ویدئو پروژکتور دارند می توانند به قسمت مقالات سایت مراجعه کنند همچنین جهت خرید و دریافت قیمت ویدئو پروژکتور بکنیو MS535 می توانند با کارشناسان فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرند.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MS535





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی