گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گیت فروشگاهی سیگما Sensormatic

نوع تکنولوژیAM :
شمارشگر مشتریان : ندارد
پوشش فرکانسی: 58 کیلوهرتز

معرفی گیت فروشگاهی سیگما Sensormatic

گیت فروشگاهی یکی از تجهیزات فروشگاهی است که به منظور جلوگیری از سرقت یا خروج غیر مجاز اجناس در خروجی های فروشگاه ها نصب می شود. برای استفاده از این گیت های امنیتی باید انواع تگ های فروشگاهی که شامل تگ های پلاستیکی، کاغذی یا لیبل بر روی اجناس فروشگاه نصب شود تا در هنگام عبور از میان آنتن های گیت قابل شناسایی باشند.

گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic یکی از گیت های ضد سرقت پرکاربرد است که دارای دو آنتن می باشد و می توان از آن در انواع فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش، مواد غذایی، جواهرات، موبایل، کتاب و لوازم التحریر و دیگر مشاغل و کسب و کارها استفاده نمود.

معرفی گیت فروشگاهی سیگما Sensormatic

گیت فروشگاهی مدل Sigma Sensormatic همچنین دارای نمایشگر و ریموت کنترل می باشد و در صورت استفاده از تگ های پلاستیکی بر روی اجناس، عرض بین 90 تا 120 سانتی متر و در صورت استفاده از تگ های لیبلی (برچسب دار) عرض حداکثر 80 سانتی متر از خروجی فروشگاه را پوشش می دهد.

دزدگیر فروشگاهی سیگما Sensormatic از دقت و سرعت بسیار مطلوبی برخوردار است و به محض عبور لیبل یا تگ ها از بین آنتن های آن شروع به کشیدن آژیر و اعلان می نماید.

معرفی گیت فروشگاهی سیگما Sensormatic

گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic

گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic از تکنولوژی AM بهره می برد و دارای فرکانس ثابت 58 کیلوهرتز می باشد.

از جمله مزایای تکنولوژی AM می توان به دقت عملکرد بالا در تشخیص عبور تگ ها از بین گیت با زوایا و سرعت های متفاوت و محدوده پوشش وسیع اشاره کرد. بنابراین شما می توانید با استفاده از این گیت فروشگاهی AM از تگ های لیبل مغناطیسی-آکوستیکی بر روی اجناس بهره ببرید که دارای دقت بسیار بالا هستند و می توان آنها را بر روی اشیایی مانند عینک، طلا و جواهر، ظروف شیشه ای عطر و ادکلن و مواردی از این دست نیز نصب کرد.

جنس گیت ضد سرقت فروشگاهی Sigma Sensormatic از فلز و جنس آنتن های آن از پلاستیک ABS است و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد.

گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic

برای دریافت قیمتانواع گیت فروشگاهی و خرید تگ گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

گیت فروشگاهی سیگما Sigma Sensormatic





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 7 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی