صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C T7
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پی تو سی T7

سایز مانیتور: امکان استفاده از تبلت در ابعاد 10 تا 12 اینچ
کشو پول: قابلیت اتصال به کشوی پول
صفحه نمایش LCD: ندارد

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی T7

یکی از پرکاربرد ترین تجهیرات فروشگاهی، صندوق فروشگاهی است که از آن تحت عنوان صندوق فروشگاهی POS لمسی نیز یاد می شود، برای استفاده در رستوران ها، کافی شاپ ها، سوپرمارکت ها، خرده فروشی ها و کسب و کارهای دارای محیط کاری کوچک طراحی شده است.

این صندوق فروشگاهی فاقد صفحه نمایش است و برای استفاده از آن باید تبلت هایی در ابعاد 10 تا 12 اینچ را در محل مخصوص نمایشگر نصب کرده و از آنها بهره ببرید.

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی T7

صندوق فروشگاهی لمسی T7 با تبلت های دارای سیستم عامل ویندوز و اندروید به طور کامل سازگار است و پایه تعبیه شده در آن جهت جایگذاری تبلت از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار می باشد. این ویژگی باعث شده تا این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشد و هزینه نهایی تهیه آن (با احتساب هزینه خرید تبلت) نسبت به سایر صندوق های فروشگاهی موجود در بازار پایین تر باشد.

این دستگاه در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه شده و دارای ابعاد 322*185*221 میلی متر و وزن 3 کیلوگرم می باشد.

صندوق فروشگاهی پی تو سی مدل P2C T7 تمام نیازهای شما در هنگام استفاده از یک صندوق فروشگاهی را برطرف می کند و شما می توانید در پایان روز کاری تبلت خود را از صندوق فروشگاهی P2C T7 جدا کرده و از آن برای مصارف شخصی استفاده نمایید.

معرفی صندوق فروشگاهی پی تو سی T7

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی T7

این صندوق فروشگاهی ارزان به بارکدخوان نوری داخلی مجهز می باشد که توانایی اسکن انواع بارکدهای تک بعدی و دو بعدی (متناسب با مدل دستگاه) را دارا است. بنابراین با تهیه صندوق فروشگاهی P2C T7 از صرف هزینه بابت تهیه بارکدخوان و اتصال آن به صندوق نیز بی نیاز می شوید.

از دیگر امکانات صندوق فروشگاهی T7 باید به مجهز بودن آن به فیش پرینتر اشاره کرد که باعث افزایش کارایی دستگاه در ارائه رسید و فاکتور به مشتریان شما می شود.

فیش پرینتر تعبیه شده در صندوق فروشگاهی پی تو سی T7 از نوع حرارتی و مجهز به برش دهنده اتوماتیک است و قادر به چاپ بر روی کاغذ حرارتی با سرعت 200 میلی متر بر ثانیه می باشد. همچنین عرض رول حرارتی صندوق فروشگاهی مدل P2C T7 حداکثر با 80 میلی متر باید باشد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی T7

بارکدخوان داخلی صندوق فروشگاهی پی تو سی T7 در قسمت کناری بدنه و فیش پرینتر آن در قسمت جلویی بدنه تعبیه شده اند و دسترسی به آنها به سادگی امکان پذیر است.

برای اتصال تبلت به بدنه صندوق فروشگاهی P2C T7 و برقراری ارتباط آن با بارکد خوان و پرینتر حرارتی داخلی دستگاه، باید از کابل USB یا Mini USB استفاده نمایید. این صندوق فروشگاهی دو بعدی به سه پورت USB مجهز می باشد.

همان طور که اشاره شد به منظور کاهش قیمت و هزینه نهایی خرید صندوق فروشگاهی P2C T7 فاقد صفحه نمایش می باشد و محلی برای قرار دادن تبلت بر روی آن تعبیه شده است. اما کیفیت ساخت بسیار مطلوب صندوق فروشگاهی ارزان P2C T7 باعث شده تا این دستگاه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی T7

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C T7

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C T7 دارای درگاه اتصال به کشوی پول نیز هست که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین امکان نصب انواع کارتخوان های مغناطیسی و هوشمند بر روی این دستگاه وجود دارد.

از دیگر امکانات و قابلیت های صندوق فروشگاهی لمسی P2C T7 می توان به امکان چرخش 270 درجه ای پایه تبلت، امکان شارژ باتری تبلت در حین استفاده از آن (متناسب با مدل تبلت مورد استفاده) و امکان نصب ماژول NFC به صورت جداگانه بر روی دستگاه اشاره کرد.

برای دریافت قیمت انواع صندوق فروشگاهی و همچنین نحوه خرید صندوق فروشگاهی P2C T7 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی پی تو سی P2C T7





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 7 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی