اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پول شمار نامی تراز DB500

سرعت شمارش: 1500 برگ در دقیقه
تشخیص اسکناس جعلی: دارد
 

معرفی پول شمار نامی تراز Taraz DB500

اسکناس شمار نامی تراز DB500 یک دستگاه اسکناس شمار رومیزی است که در محیط های بانکی، بیمارستان ها، فروشگاه های بزرگ و... کاربرد بالایی دارد.

این پول شمار در ابعاد 227 * 275 * 195 میلی متر و وزن 5.5 کیلوگرم ارائه شده و دارای ظرفیت ورودی و خروجی 200 برگ اسکناس می باشد.

اسکناس شمار رومیزی نامی تراز Taraz DB500 قابلیت شمارش اسکناس ها با سه سرعت 700 برگ در دقیقه، 1000 برگ در دقیقه و 1500 برگ در دقیقه را دارد که متناسب با شرایط می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

معرفی پول شمار نامی تراز Taraz DB500

از  دستگاه پول شمار نامی تراز DB500 می توان برای شمارش اسکناس هایی در ابعاد 100 * 50 میلی متر الی 185 * 100 میلی متر و ضخامت 0.06 تا 0.12 میلی متر استفاده نمود.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500 به سنسور مغناطیسی برای تشخیص دلار و یورو مجهز می باشد که باعث شده این دستگاه در صرافی ها نیز کارایی بالایی داشته باشد.

امکان تشخیص اسکناس های تقلبی از طریق اشعه ماوراء بنفش یکی دیگر از ویژگی های اسکناس شمار نامی تراز DB500 محسوب می شود که امکان استفاده از آن را به عنوان یک دستگاه تست اسکناس نیز فراهم آورده است.

معرفی پول شمار نامی تراز Taraz DB500

در صورتی که عمل شمارش به دلیل یافتن یک اسکناس جعلی توسط دستگاه متوقف شد، پس از خارج نمودن اسکناس جعلی کلید RESTART موجود بر روی بدنه دستگاه را فشار دهید تا شمارش مجدداً ادامه یابد.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500

 اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500 توانایی بالایی در تشخیص اسکناس های نصفه، به هم چسبیده، نو، کهنه، چسب خورده و دارای پارگی می باشد و امکان استفاده از آن برای شمارش انواع اسکناس وجود دارد.

این  پول شمار نامی تراز Taraz DB500 به نمایشگر دوم نیز مجهز است که برای نمایش تعداد اسکناس های شمارش شده به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه این پول شمار رومیزی صفحه کلید آن است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500

 صفحه کلید دستگاه اسکناس شمار نامی تراز DB500 شامل دکمه های C (جهت پاک کردن رقم های روی صفحه نمایش)، MNL (روشن کردن دستگاه به صورت دستی یا اتوماتیک)، ADD (نمایش جمع تعداد اسکناس های شمارش شده)، Speed (انتخاب سرعت)، Batch (تعیین تعداد دلخواه اسکناس جهت شمارش) و دکمه های دیگر می باشد.

 دستگاه پولشمار نامی تراز DB500 از درپوش محافظ گرد و غبار نیز بهره می برد که می توان آن را به صورت اتوماتیک باز یا بسته نمود.

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فروش دستگاه اسکناس شمار و همچنین خرید دستگاه اسکناس شمار با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسکناس شمار نامی تراز Nami Taraz DB500





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی