دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما EH412ST

عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی و 10000 ساعت در حالت اقتصادی
وضوح تصویر: 1080*1920
شدت روشنایی: 4000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 50000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH412ST

این روزها ویدئو پروژکتور به یکی از وسایل پرکاربرد در کلاس های آموزشی و جلسات اداری تبدیل شده است که می تواند در ارائه هر چه بهتر مطالب به مخاطبان نقش زیادی داشته باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH412ST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST یکی از پروژکتورهایی است که به همین منظور طراحی شده و قابلیت بالایی در نمایش تصاویر، ویدئوهای آموزشی و اسلایدهای پاور پوینت دارد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH412ST

یکی از نکات مهم در انتخاب سطح روشنایی ویدئو پروژکتور شرایط محیط محل استفاده از آن است. ویدئو پروژکتور اپتما EH412ST دارای شدت روشنایی 4000 لومن می باشد و به شما اجازه می دهد تا در اتاق هایی با چراغ روشن نیز بتوانید از آن بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر استفاده کنید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH412ST

در ویدیو پروژکتور اپتما EH412ST از تکنولوژی DLP استفاده شده که بالاترین میزان کنتراست و سرعت پاسخدهی را برای شما به ارمغان می آورد. نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma در بهترین حالت خود برابر با 50000:1 می باشد و قسمت های مشکی موجود در تصاویر و سایه روشن ها به شکلی کاملا واضح و با کیفیتی عالی قابل مشاهده خواهند بود.

این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های PDF یا اسلایدهای دارای متن کاربرد بالایی دارد. دیتا پروژکتور اپتما EH412ST دارای رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیت فول اچ دی Full HD بهره می برند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma EH412ST

لامپ ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل EH412ST دارای توان 245 وات است و طول عمر آن در سه حالت استفاده عادی، اقتصادی و داینامیک از دستگاه به ترتیب برابر با 4000 ساعت، 10000 ساعت و 15000 ساعت می باشد.

بنابراین می توانید با خیالی راحت بابت صرف هزینه برای تعویض لامپ، برای ماه ها و حتی سال ها از این ویدئو پروژکتور در کلاس یا شرکت محل کار خود استفاده کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST به اسپیکر داخلی 10 واتی نیز مجهز می باشد و در اتاق های کم سر و صدا و کوچک صدایی واضح را به شما ارائه می دهد و دیگر نیازی به استفاده از اسپیکر خارجی نخواهید داشت.

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma EH412ST از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI، MHL، VGA و USB مجهز می باشد. از این جهت اتصال پروژکتور به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور و حتی گوشی های هوشمند از طریق کابل امکان پذیر است.

با توجه به اینکه دیتا ویدیو پروژکتور اپتما EH412ST از امکان تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه عمودی و بزرگنمایی دیجیتال تا 2 برابر بهره می برد، نصب و راه اندازی آن در مکان های مختلف به سادگی انجام می پذیرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST

این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 36.2 تا 316 اینچ را دارد و می توان از آن در کلاس ها و اتاق های کوچک و متوسط نیز بهره برد.

یکی دیگر از ویژگی های پروژکتور اپتما EH412ST سازگاری آن با نرم افزار Crestron Roomview است که به شما اجازه می دهد تا با نصب آن بر روی کامپیوترهای مختلف بتوانید عملکرد پروژکتور خود را از راه دور مانیتور و کنترل نمایید.

در جمع بندی معرفی ویدئو پروژکتور Optoma EH412ST باید بگوییم که اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید و به دنبال پروژکتوری با کیفیت و دوام بالا هستید، این ویدئو پروژکتور برای شما کاملا مناسب است.

برای اطلاع از قیمت فروش ویدئو پروژکتور و همچنین خرید ویدیو پروژکتور اپتوما Optoma EH412ST می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma EH412ST





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی