تونر کاتریج مشکی اچ پی HP 56A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تونر کاتریج اچ پی 56A

رنگ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

معرفی تونر کاتریج مشکی اچ پی 56A

احتمالاً با این مشکل مواجه شده اید که متن های سیاه و سفید مورد نظر شما، پس از پرینت از میزان خوانایی و کیفیت پایینی برخوردار بوده و حتی گاهی اوقات استفاده از آنها غیرممکن بوده باشد. این موضوع تا حد زیادی به نوع تونر کارتریج مورد استفاده شما و کیفیت چاپ آن برمی گردد.

تونر کارتریج مشکی اچ پی HP 56A یکی از تونر کارتریج های با کیفیت شرکت اچ پی است که خیال شما را بابت مشکلات ذکر شده راحت می کند!

این تونر کارتریج مشکی برای استفاده در پرینترهای لیزری اچ پی سری M436 عرضه شده و بالاترین کیفیت را در چاپ تصاویر و به خصوص متون به شما ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج اچ پی مدل HP 56Aدر پرینترهایی غیر از پرینتر لیزری اچ پی HP، ممکن است به کاهش کیفیت چاپ منجر شود و به عملکرد آن آسیب وارد کند.

معرفی تونر کاتریج مشکی اچ پی 56A

تونر کاتریج مشکی اچ پی HP 56A

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از تونر کارتریج های نامرغوب ممکن است برای شما پیش بیاید، خشک شدن آنها پس از استفاده نکردن از پرینتر برای مدتی نسبتاً طولانی است. تونر کارتریج HP 56A یک راه حل مطمئن برای این مشکل می باشد و شما می توانید تا آخرین قطره بدون افت کیفیت چاپ از آن استفاده نمایید.

ظرفیت چاپ تونر کارتریج اچ پی HP 56A برابر با 7400 برگ است و از جمله تونر کارتریج های اقتصادی و با دوام به حساب می آید. به صورتی که شما با تهیه و استفاده از آن تا مدت ها نیازی به صرف هزینه اضافی جهت خرید تونر کارتریج جدید نخواهید داشت.

تونر کاتریج مشکی اچ پی HP 56A

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی تونر کارتریج HP 56A روان بودن آن است که سبب می شود تا عمل پرینت با بالاترین سرعت پرینتر انجام شود. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به پرینت های فوری کارایی بالایی پیدا می کند و باعث شده تا این تونر کارتریج برای انجام پرینت های متوالی در تعداد زیاد کاملاً مناسب باشد.

تونر کارتریج مشکی HP 56A برای کسانی طراحی و عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت و سرعت پرینت به صورت سیاه و سفید هستند. شما می توانید جهت دریافت قیمت تونر کارتریج اچ پی HP 56A و اطلاع از نحوه خرید تونر پرینترهای اچ پی با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در اسرع وقت راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

تونر کاتریج مشکی اچ پی HP 56A





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 9 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی