کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC 98

طول کابل: 1 متر
نوع رابط: microUSB
دستگاه سازگار: گوشی ها و تبلت های اندرویدی و تمام دستگاه های دارای درگاه microUSB

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر

 کابل شارژ یکی از پر کاربردترین وسایل و لوازم جانبی موبایل است که انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. کابل شارژ و دیتا اندروید TC98 محصول شرکت ایرانی تسکو یکی از با کیفیت ترین این کابل ها است که دریک سمت به کانکتور USB و در سمت دیگر به کانکتور microUSB مجهز می باشد.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر

از کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر می توان برای شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت های اندرویدی، دوربین های دیجیتال، اغلب هدفون و هدست های بلوتوثی و در حالت کلی تمام دستگاه های دارای درگاه micro USB  استفاده نمود.

ضمن اینکه کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC98 قابلیت انتقال اطلاعات مانند عکس، ویدئو و فایل های متنی از این دستگاه ها به کامپیوتر و لپ تاپ را نیز دارد و شما می توانید با خرید آن از هر دوی این امکانات به صورت یکجا بهره مند شوید.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر

کابل میکرو یو اس بی تسکو مدل TC 98 دارای طول یک متر است و در ساخت آن از رشته های مسی، سر سوکت های آلومینیومی و روکشی از جنس کتان استفاده شده است. این مشخصات باعث شده اند تا این کابل در مقابل گره و پیچ خوردن، کشیدگی و قطعی مقاوم باشد و از سرعت بسیار بالایی در هنگام شارژدهی یا انتقال دیتا بهره ببرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که کابل Micro USB تسکو TSCO TC 98 دارای شدت جریان خروجی 2.1 آمپری است و در شارژ انواع دستگاه های الکترونیکی داری درگاه microUSB عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد.

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر

کابل تبدیل USB به microUSB تسکو TSCO TC 98 طول 1 متر برای کسانی که در کنار عملکرد عالی، ظاهر زیبای کابل نیز برایشان مهم است بسیار مناسب می باشد. روکش کتان بافته شده کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو TC98 در سه رنگ سبز، قرمز و قهوه ای ارائه شده و به شما اجازه می دهد تا مطابق با سلیقه خود رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید کابل رابط را دارید می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس گرفته و از قیمت و نحوه خرید کابل شارژ و دیتا اندروید تسکو مدل TC 98 مطلع شوید.





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 13 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی