دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب زد کی تی اکو VF300

نحوه شناسایی : تشخیص چهره، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 800 چهره
نمایشگر : 4.3 اینچی، رنگی و لمسی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو VF300

یکی دیگر از تجهیزات فروشگاهی انواع مختلفی از دستگاه های حضور و غیاب در بازار وجود دارد که هرکدام دارای قابلیت ها و امکانات مختلفی هستند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300 یکی از دستگاه های حرفه ای و با کیفیت است که از قابلیت های تشخیص چهره و شناسایی کارت بهره می برد. این دستگاه حضور و غیاب به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و دیگر با مشکلاتی مانند کثیف شدن حسگر اثر انگشت و آسیب دیدن آن در اثر خط و خش مواجه نخواهید شد.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو VF300

دستگاه حضور و غیاب مدل ZKTeco VF300 برای استفاده در تمام محیط های اداری و سازمانی که به کنترل تردد افراد و ثبت ساعات ورود و خروج آنها نیاز دارند، انتخابی ایده آل محسوب می شود. پس اگر به دنبال یک دستگاه حضور و غیاب و تشخیص چهره با کیفیت هستید، ادامه متن را از دست ندهید!

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco VF300

سنسور دوربین به کار رفته در دستگاه حضور و غیاب ZKTeco VF300 از دقت بسیار بالایی برخوردار است و درصد خطای آن بسیار پایین می باشد.

این سنسور قابلیت تشخیص عکس از چهره های واقعی و زنده را دارد و از ورود افراد غیرمجاز به محل به طور کامل جلوگیری می کند. بنابراین احتمال تقلب و ثبت ورود و خروج های غیر واقعی با این دستگاه در حد صفر است!

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco VF300

صفحه نمایش به کار رفته در حضور غیاب ZKTeco VF300 از نوع لمسی و رنگی است و امکان نمایش عکس پرسنل پس از تشخیص موفقیت آمیز چهره آنها بر روی این صفحه نمایش 4.3 اینچی وجود دارد.

این دستگاه از سرعت بسیار بالایی در تشخیص چهره بهره می برد و در کمتر از یک ثانیه (حدود 0.5 ثانیه) شناسایی افراد را انجام می دهد. از این جهت دیگر با مشکلاتی مانند تأخیر در تشخیص کارمندان و اتلاف ساعات کاری آنها مواجه نخواهید شد و می توانید از بالاترین راندمان پرسنل خود بهره مند شوید.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد ZKTeco VF300

کنترل تردد ZKTeco VF300 دارای دوربین جهت ثبت تردد نیز هست و به طور کامل شما را در جریان ورود و خروج های انجام شده قرار می دهد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300 قابلیت ذخیره 100 هزار تردد، 800 چهره و 10 هزار کارت مغناطیسی مختلف را دارد و برای استفاده در محیط های پُر تردد و ادارات و سازمان های دارای پرسنل زیاد گزینه مناسبی می باشد.

برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در این دستگاه حضور و غیاب و گرفتن گزارش های مختلف، نیازی به کابل کشی نخواهید داشت و می توانید از طریق اتصال فلش مموری به پورت USB دستگاه و صفحه نمایش لمسی آن، اطلاعات مورد نظر خود را منتقل کنید. اما در صورتی که شرایط کابل کشی برای شما مهیا بود، امکان استفاده از دستگاه کنترل تردد ZKTeco VF300 در شبکه را نیز دارید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300

اتصال این دستگاه در شبکه از طریق پروتکل TCP/IP انجام می شود که بالاترین سرعت انتقال اطلاعات میان آن و چند کامپیوتر یا لپ تاپ مختلف به صورت هم زمان را به شما ارائه می دهد.

در صورتی که قصد خرید دستگاه حضور غیاب ZKTeco VF300 را دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه حضور غیاب را کسب نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر نظرات خود را در رابطه با این محصول با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد زد کی تی اکو ZKTeco VF300

 




:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 14 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی