صندوق فروشگاهی تایسون Tyson Classic TBA-2-Full
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full

سایز مانیتور: 12 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد

معرفی صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full

صندوق فروشگاهی تایسون Tyson Classic TBA-2-Full یک مجموعه کامل است که تمام نیازهای شما در محیط های فروشگاهی را برآورده می سازد. این دستگاه شامل صندوق فروشگاهی، پرینتر، بارکد خوان، کیبورد و کشوی پول است و شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از امکانات و قابلیت های تمامی این دستگاه ها به صورت یکجا بهره مند شوید.

کیفیت ساخت مطلوب، دوام و طول عمر بالا، سازگار بودن با انواع نرم افزار صندوق فروشگاهی و سرعت عملکرد مناسب باعث شده تا صندوق فروشگاهی Tyson Classic TBA-2-Full برای استفاده در انواع محیط های فروشگاهی مانند فروشگاه پوشاک، مواد غذایی، هایپرمارکت و همچنین رستوران، فست فود و کافی شاپ به گزینه ای ایده آل تبدیل شود.

معرفی صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Tyson Classic TBA-2-Full

صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full با وزن 8 کیلوگرم و ابعاد 500*500*500 میلی متر عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. این صندوق فروشگاهی رومیزی دارای یک نمایشگر 12 اینچی است که از کیفیت قابل قبولی در نمایش تصاویر و متون حاوی اطلاعات اجناس و خدمات بهره می برد. شما همچنین می توانید با تهیه یک صفحه نمایش دیگر به صورت جداگانه، در حین کار با دستگاه اطلاعات مورد نظر را برای مشتریان نیز نمایش دهید.

یکی از معیارهای مهم در خرید صندوق فروشگاهی، قدرت پردازشی و سرعت عملکرد آن است. هرچه دستگاه از سخت افزار قدرتمندتری برخوردار باشد، جمع آوری اطلاعات کالاهای خریداری شده توسط مشتری، محاسبه مبلغ قابل پرداخت و آماده کردن فاکتور جهت چاپ با سرعت بالاتری انجام می شود و مشتریان شما با احساس رضایت بیشتری از مغازه یا فروشگاه شما خرید می کنند. صندوق فروشگاهی تایسون مدل Classic TBA-2-Full به پردازنده مرکزی Intel Atom، هارد دیسک 64 گیگابایتی و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و از عملکرد روان و قابل قبولی در هنگام کار با آن بهره می برد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Tyson Classic TBA-2-Full

صندوق فروشگاهی تایسون Tyson Classic TBA-2-Full

همان طور که اشاره شد، صندوق فروشگاهی سوپرمارکت مدل Tyson Classic TBA-2-Full به پرینتر جهت چاپ فاکتور و رسید مجهز است. پرینتر به کار رفته در این صندوق پول فروشگاهی از نوع حرارتی می باشد و سرعت چاپ آن برابر با 260 میلی متر بر ثانیه است. بنابراین می توان در محیط های فروشگاهی با مشتریان و مراجعه کنندگان زیاد، بر روی این پرینتر برای ارائه خدمات سریع به مشتریان حساب باز کرد.

از دیگر قابلیت های صندوق فروشگاهی تایسون Tyson Classic TBA-2-Full باید به کشوی پول آن اشاره کنیم که دارای چهار خانه برای نگهداری اسکناس و هشت خانه برای نگهداری سکه مجهز است. علاوه بر این بر روی درب این کشوی پول صندوق فروشگاهی دو جایگاه برای قرار دادن چک پول و تراول تعبیه شده و امکان قفل کردن درب آن وجود دارد.

کشو پول صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full به تمام وسایل فروشگاهی مورد نیاز مجهز است، اما در صورت نیاز به اتصال آن به دستگاه های دیگر می توانید از پورت های موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. ضمن اینکه این دستگاه به پورت LAN نیز مجهز است و می توان از آن در شبکه های کابلی بهره برد.

شما می توانید جهت دریافت راهنمای خرید صندوق فروشگاهی تایسون Classic TBA-2-Full و اطلاع از قیمت صندوق پول فروشگاهی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

صندوق فروشگاهی تایسون Tyson Classic TBA-2-Full





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی