دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZH506-W

عمر لامپ: 3000 ساعت در حالت عادی
وضوح تصویر: 1080*1920 WUXGA
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 300000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH506-W

اگر در جستجوی یک ویدئو پروژکتور حرفه ای و باکیفیت برای استفاده در اتاق هیئت مدیره شرکت ها و سازمان ها، جلسات آموزشی، مکان های مذهبی و مکان های تفریحی هستید، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W گزینه ایده آلی برای شما است. 

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZH506-W

رزولوشن این دیتا ویدئو پروژکتور در حالت عادی برابر با 1920 * 1080 پیکسل است و یک پروژکتور فول اچ دی Full HD به حساب می آید. اما نکته که باید به آن اشاره کنیم این است که این ویدئو پروژکتور حرفه ای اپتما Optoma توانایی نمایش تصاویر با کیفیت 4K را نیز دارد و حداکثر میزان رزولوشن آن برابر با 3840 * 2160 می باشد. با توجه به این ویژگی کیفیت و وضوح تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور 4k اپتما ZH506-W کاملاً تضمین شده می باشد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH506-W

 ویدیو پروژکتور اپتما ZH506-W یک پروژکتور لیزری است. با مقایسه فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی می توان گفت که طول عمر منبع نوری لیزری از لامپ بیشتر است و ویدئو پروژکتورهای لیزری به هزینه کمتری برای نگهداری و سرویس احتیاج دارند. 

در رابطه با ویدئو پروژکتور لیزری اپتما ZH506-W باید گفت که منبع نور لیزری این پروژکتور حداکثر تا 30 هزار ساعت دوام خواهد داشت و برای ماه ها و حتی سال ها خیالتان بابت تعویض یا تعمیر آن راحت خواهد بود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH506-W

یکی از معضلاتی که در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور می تواند دردسرساز شود، محدودیت فضای دردسترس برای نصب آن است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W از قابلیت های متعددی مانند تصحیح زاویه تصویر (تا 30 درجه عمودی و افقی)، جابجایی لنز (تا 15 درجه عمودی)، نمایش تصاویر به صورت 360 درجه ای برخور دار است.

از دیگر ویژگی های دیتا پروژکتور اپتما ZH506-W نمایش در حالت پرتره و بزرگنمایی اپتیکال تا 1.6 برابر برخوردار می باشد و نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش را برای شما بسیار راحت می کند. بنابراین شما می توانید این ویدئو پروژکتور اپتما را در زوایای مختلف نسبت به پرده نمایش قرار داده و از تصاویری در ابعاد 20.2 تا 322.6 اینچ بهره مند شوید.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZH506-W

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش است. دیتا ویدیو پروژکتور اپتما ZH506-W قابلیت نمایش تصاویر از فاصله یک تا 10 متری نسبت به پرده نمایش را دارد و به این ترتیب می توان از آن هم در اتاق های کوچک و در محیط های نسبتاً بزرگ استفاده نمود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W

یکی از ویژگی های قابل ذکر دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma ZH506-W مجهز بودن آن به دو اسپیکر داخلی 10 واتی است که باعث ارائه صدایی کاملاً واضح و قدرتمند در کنار نمایش تصاویر می شود. همچنین این ویدیو پروژکتور دارای میزان روشنایی 5000 لومن است و می توان از آن در محیط های کاملاً روشن و پرنور و فضای باز نیز بدون افت وضوح و شفافیت تصاویر استفاده نمود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W

دیتا پروژکتور اپتما ZH506-W دارای نسبت کنتراست 300000:1 می باشد و توانایی بالایی در نمایش طبیعی رنگ ها و سایه روشن های موجود در تصاویر از خود نشان می دهد. بنابراین با این دیتا پروژکتور Optoma کوچکترین جزئیات تصاویر حتی در نواحی تاریک تصویر برای شما قابل مشاهده خواهند بود.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد که اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال مانند دستگاه های پخش 4K، لپ تاپ و گوشی های هوشمند از طریق کابل را امکان پذیر کرده است.

 

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W

همچنین ویدئو پروجکشن اپتما ZH506-W با نرم افزار تحت شبکه Creston Roomview سازگار می باشد و به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه بتوانید آن را کنترل کرده و عملکرد آن را بررسی نمایید.

شما می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 قیمت انواع ویدئو پروژکتوررا دریافت نمایید و همچنین از نحوه خرید ویدئو پروژکتور اپتما مدل ZH506-W مطلع شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZH506-W





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی