پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون Pro WF-4740

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه وسفید:
24 برگ در دقیقه یک رو - 14 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 15 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 
A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-4740

با پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740 بالاترین کیفیت چاپ رنگی را تجربه کنید! این پرینتر از به روز ترین تکنولوژی چاپ جوهر افشان (PrecisionCore) بهره می برد و کیفیتی عالی در چاپ را به خصوص در مقایسه با پرینترهای لیزری به شما ارائه می دهد.

چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-4740 علاوه بر پرینت سیاه و سفید و رنگی (یک رو و دو رو)، امکان کپی، اسکن و فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، از قابلیت های چهار دستگاه به صورت یکجا بهره مند شوید. از این جهت می توان پرینتر اپسون WF-4740 را یکی از دستگاه های مقرون به صرفه دانست که تمام نیازهای شما در رابطه با یک دستگاه همه کاره و با کیفیت را برآورده می سازد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون Pro WF-4740

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-4740

همان طور که اشاره شد، یکی از مهم ترین ویژگی های پرینتر چهار کاره اپسون WF-4740 کیفیت بالای چاپ آن است. این دستگاه دارای رزولوشن پرینت 4800*1200 dpi می باشد و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از کیفیت، میزان خوانایی، شفافیت و وضوحی عالی بهره می برند.

در رابطه با کیفیت پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740 در هنگام کپی باید به این نکته اشاره کنیم که امکان تنظیم میزان رزولوشن دستگاه بر روی حالت های کپی پیش نویس، استاندارد، متن، متن و تصویر و عکس وجود دارد که در هر حالت میزان کیفیت متفاوت خواهد بود.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-4740

 

پرینتر چند کاره اپسون WF-4740 برای استفاده در منازل، محیط های اداری و شرکتی و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط طراحی شده است. در همین راستا سرعت پرینت های متوالی آن در حالت یک رو برابر با 24 برگ در دقیقه و در حالت دو رو برابر با 14 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف خانگی و اداری و با توجه به کیفیت چاپ بالای این پرینتر جوهر افشان بسیار مناسب بوده و باعث افزایش کارایی این دستگاه شده است.

در رابطه با مشخصات پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson Pro WF-4740 در هنگام کپی نیز می توان به امکان کپی دو رو به صورت اتوماتیک، تنظیم حاشیه ها و کپی دقیق بر روی برگه متناسب با اندازه کاغذ، قابلیت کپی کارت شناسایی، بزرگنمایی و کوچک کردن خودکار (25 تا 400 درصد) و امکان تنظیم تراکم، کنتراست، شدت رنگ و ترمیم متون کم رنگ و بی کیفیت اشاره کرد.

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس (به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی) نیز می توانید بر روی پرینتر اپسون WF-4740 حساب کنید. این پرینتر چند کاره به مودم فکس پرسرعت مجهز است و قادر به ارسال، دریافت، ارسال فکس به ایمیل و ارسال فکس به فولدر می باشد.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون Pro WF-4740

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-4740

مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-4740 شامل یک کارتریج مشکی و سه کارتریج رنگی می شود. این پرینتر با کارتریج های سری 802 و 802XL سازگار می باشد که ظرفیت چاپ کارتریج های مشکی این مدل ها به ترتیب 900 و 2600 برگ و ظرفیت چاپ کارتریج های رنگی آنها به ترتیب 650 و 1900 برگ است. این کارتریج ها بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و تا آخرین قطره بدون مشکلاتی مانند خشک شدن یا افت کیفیت قابل استفاده خواهند بود.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-4740

 

در رابطه با کارتریج چاپگر جوهر افشان اپسون WF-4740 باید به این نکته اشاره کنیم که در هنگام تعویض آنها حتماً از کارتریج اپسون Epson استفاده نمایید. چرا که کارتریج های دیگر در این دستگاه کارایی ندارند و در صورت استفاده از آنها ممکن است به عملکرد پرینتر شما آسیب جدی وارد شود.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740 به دو سینی کاغذ 250 برگی مجهز است که علاوه بر کاغذهای معمولی در اندازه حداکثر A4، می توانید از کاغذهای براق مخصوص چاپ عکس (حداکثر 20 عدد) و پاکت نامه (حداکثر 10 عدد) در آنها به عنوان کاغذ ورودی استفاده کنید.

 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson Pro WF-4740

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740

یکی دیگر از امکاناتی که پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740 در اختیار شما می گذارد، امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد به صورت یک رو یا دو رو است. اسکنر به کار رفته در این پرینتر اپسون EPSON از نوع تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ می باشد و از قابلیت هایی مانند ذخیره فایل های اسکن شده بر روی فلش مموری یا فولدر موجود بر روی شبکه، سرویس های ابری و اکانت ایمیل بهره می برد. همچنین این اسکنر قادر به حذف سایه ها، سوراخ های کاغذهای پانچ شده و تنظیم میزان تراکم رنگ می باشد و تمام امکانات یک اسکنر رومیزی خانگی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اتصال پرینتر چند کاره اپسون WF-4740 به دستگاه های دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دستگاه هم از اتصال از طریق کابل پشتیبانی می کند و هم به وای فای داخلی جهت اتصال بدون سیم مجهز می باشد. بنابراین شما قادر هستید تا گوشی های هوشمند و تبلت خود را از طریق وای فای به این پرینتر متصل کنید و یا از این دستگاه در قالب شبکه های کابلی بهره ببرید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740

 

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر بی سیم اپسون WF-4740 سازگاری آن با اکثر سرویس های ارائه دهنده خدمات پرینت از راه دور مانند (Apple AirPrint، Google Cloud Print، Mopria و...) است. با استفاده از این سرویس ها دیگر نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه ندارید و می توانید از هر جایی که هستید فایل های خود را از طریق اینترنت و ایمیل جهت چاپ به پرینتر ارسال کنید.

و در پایان، اگر قصد خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان دارید و به دنبال یک پرینتر حرفه ای و با دوام هستید، پرینتر رومیزی اپسون WF-4740 گزینه ایده آلی برای شما است.

برای دریافت قیمت و خرید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson Pro WF-4740





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 16 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی