دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب زد کی تی کارابان KTA-260

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت
ظرفیت اثر انگشت : 2000 اثر انگشت

نمایشگر : رنگی 2.8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-260

دستگاه های حضور و غیاب به یکی از تجهیزات فروشگاهی پرکاربرد در محیط های اداری و سازمانی تبدیل شده اند و به خصوص در محیط های کاری پُر تردد، ثبت ساعات ورود و خروج پرسنل بدون استفاده از آنها غیرممکن است.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-260

دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-260 با قابلیت تشخیص اثر انگشت به صورت حرفه ای و دقیق، یکی از دستگاه های کنترل تردد با کیفیت است که توقعات شما را به خوبی برآورده می سازد. پس اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید و به دنبال یک دستگاه ارزان، مقرون به صرفه و دارای قابلیت های متعدد هستید، دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-260 را به شما پیشنهاد می کنیم.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-260

در دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260 از پیشرفته ترین روش تشخیص اثر انگشت استفاده شده که باعث شناسایی در کمترین زمان (زیر 1 ثانیه) می شود. بنابراین دیگر خبری از معطلی کارمندان برای ثبت ساعت ورود یا خروج در پای دستگاه نخواهد بود و ثبت تردد آنها به آسانی انجام می شود.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-260

حسگر اثر انگشت به کار رفته در دستگاه کنترل تردد پرسنل KTA-260 از نوع نوری و ضد خش است و از قابلیت تشخیص اثر انگشت های دارای بافت زنده از اثر انگشت های جعلی و ساختگی بهره می برد. از این جهت با استفاده از این دستگاه خیالتان بابت عدم تردد افراد غیرمجاز به محل و ثبت ترددها به صورتی کاملاً واقعی و به دور از تقلب راحت خواهد بود.

علاوه بر اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب مدل Karaban KTA-260 توانایی تشخیص کارت های مغناطیسی را نیز دارد. برای این منظور باید از کارت های RFID استفاده کنید که برای شناسایی شدن، نیازی به تماس مستقیم با دستگاه ندارند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کارابان KTA-260 ظرفیت تعریف و ذخیره 10 هزار کارت، 2000 اثر انگشت و 80 هزار تردد را دارد و برای استفاده در مجموعه های کوچک و متوسط گزینه ایده آلی به شمار می آید. این دستگاه کنترل تردد دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی، منوی فارسی و قابلیت پخش پیام های صوتی در هنگام تشخیص یا عدم تشخیص اثر انگشت می باشد و کار با آن هم برای مدیران و هم برای کارمندان بسیار آسان است.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260

برای دسترسی به اطلاعات ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260 جهت گزارش گیری، محاسبه حقوق و بررسی ترددهای پرسنل، می توانید این دستگاه را از طریق پروتکل (TCP/IP) به دستگاه های دیگر متصل نمایید. ضمن اینکه امکان اتصال فلش مموری و حافظه های USB نیز به دستگاه کنترل تردد کارابان KTA-260 جهت انتقال اطلاعات برای شما وجود دارد.

تصور کنید که قطعی برق درست در ساعات ورود یا خروج کارمندان به محل کار رخ دهد! در چنین شرایطی امکان ثبت ساعت تردد آنها بسیار سخت و در بعضی موارد غیر ممکن می شود! یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 مجهز بودن آن به باتری داخلی است. این قابلیت باعث می شود تا دستگاه در هنگام قطع برق نیز به کار خود ادامه دهد و دیگر با مشکلاتی مانند آنچه در اینجا ذکر شد، مواجه نمی شوید.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور غیاب مدل Karaban KTA-260 و کسب راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر تجربه استفاده از این دستگاه را دارید، نظرات و پیشنهاهای خود را در این زمینه با دیگر کاربران در بخش کامنت های این صفحه در میان بگذارید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-260





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی