دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما ZK750

عمر لامپ: 30000 ساعت
وضوح تصویر: 2160*3840 WUXGA
شدت روشنایی: 7500 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 300000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZK750

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارید و به دنبال یک پروژکتور حرفه ای هستید، ویدئو پروژکتور اپتما ZK750 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750 که در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد، برای استفاده در سالن های بزرگ همایش و کنفرانس، سالن های سخنرانی، موزه ها، محیط های تبلیغاتی، نمایشگاه ها، مکان های مذهبی و فضاهای باز یک گزینه ایده آل به شمار می آید.

 معرفی ویدئو پروژکتور اپتما ZK750

در دیتا پروژکتور لیزری اپتما ZK750 از فناوری MultiColor Laser استفاده شده که باعث ارائه رنگ هایی طبیعی، زنده و فوق العاده شفاف می شود.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZK750

دیتا پروژکتور اپتما ZK750 یک ویدئو پروژکتور 4K است و از رزولوشن 3840 * 2160 پیکسل بهره می برد. این میزان رزولوشن بالاترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان می آورد.

شدت روشنایی این ویدئو پروژکتور 4K برابر با 7500 لومن است که باعث شده تا بتوان از آن در سالن ها و محیط های روشن و حتی در فضاهای باز در روشنایی روز بدون افت وضوح تصاویر استفاده کرد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma ZK750

 ویدئو پروژکتور حرفه ای اپتما مدل ZK750 از قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی نیز برخوردار است و امکان اتصال آن به انواع دستگاه های پخش از قابلیت نمایش تصاویر به صورت سه بعدی نیز برخوردار است و اتصال آن به انواع دستگاه های پخش 3D و بلوری امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این ویژگی باید عینک سه بعدی مخصوص را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم طول عمر حداکثر 30 هزار ساعتی منبع نور لیزری این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این ویدئو پروژکتور در تمام 24 ساعت روز و 7 روز هفته استفاده کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750

قابلیت های متنوع لنز، بزرگنمایی اپتیکال تا 1.9 برابر و دیجیتال تا 2 برابر، امکان جابجایی لنز به صورت کنترل از راه دور (تا 70 درجه عمودی و 30 درجه افقی)، قابلیت نصب 360 درجه ای و نمایش تصاویر در حالت پرتره باعث انعطاف پذیری بالای دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750 در هنگام نصب و راه اندازی شده است. با توجه به این ویژگی ها شما به هر آنچه که برای نصب آسان ویدیو پروژکتور سه بعدی اپتما ZK750 حتی در فضاهای محدود و زوایای مختلف نسبت به صفحه نمایش نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750

یکی دیگر از ویژگی های دیتا ویدیو پروژکتور اپتما ZK750 مجهز بودن آن به تکنولوژی DLP است که بالاترین سرعت پاسخ دهی و کنتراست را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور در حالت عادی برابر با 300000:1 و در بهترین حالت برابر با 2000000:1 می باشد که منجر به نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها با کیفیتی عالی می شود. اگر در رابطه با مقایسه و بررسی ویدئو پروژکتور DLP، LCD و LED به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، بر روی لینک کلیک کنید.

ویدئو پروژکتور اپتما مدل Optoma ZK750 قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 50 تا 500 اینچ را دارد و در سالن های بزرگ کارایی مطلوبی از خود نشان می دهد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750

در رابطه با پورت های ارتباطی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750 باید به این نکته اشاره کنیم که این دیتا پروژکتور به پورت های HDMI 2.0، DisplayPort 1.2a، HDBaseT و  1.2a، HDBaseT و 3G-SDI مجهز است و می توان آن را به آسانی به تمام دستگاه های پخش 4K، دوربین های دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری، لپ تاپ، کامپیوتر، تلویزیون و... از طریق کابل متصل نمود. ضمن اینکه از دیتا پروژکتور اپتما ZK750 می توان در شبکه استفاده کرد و با استفاده از نرم افزارهای Creston، Extron، AMX یا Telnet از راه دور آن را کنترل و عملکرد آن را مانیتور کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو پروژکتور 4k و نحوه خرید ویدیو پروژکتور Optoma ZK750  را کسب نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma ZK750





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی