کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کابل انتقال صدا تسکو TSCO TC 90

طول کابل: 1 متر
نوع کابل: AUX
دستگاه سازگار: مناسب برای دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری صدا

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر 

کابل انتقال صدای یک به یک TC90 یکی از محصولات باکیفیت شرکت ایرانی تسکو می باشد که به منظور انتقال صدا بین دو دستگاه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل انتقال صدا دارای سری های از نوع 3.5 میلی متری است که یکی از آنها به صورت ساده و دیگری به صورت 90 درجه طراحی شده اند. از این جهت اتصال کابل AUX تسکو TC90 به دستگاه ها در موقعیت ها و شرایط مختلف به سادگی انجام می پذیرد.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر برای علاقه مندان به موسیقی کارایی بالایی دارد و به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید گوشی موبایل، آیفون، آیپد، تبلت، آیپاد، MP3 پلیر و لپ تاپ خود را به دستگاه های پخش مانند اسپیکرهای قدرتمند، استریوی خانگی و سیستم پخش ماشین متصل نمایید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت عالی لذت ببرید.

رشته های به کار رفته در کابل انتقال صدا تسکو TC 90 از آلیاژهای مرغوب مس ساخته شده اند. این موضوع سبب شده تا این کابل در مقابل نویز محیطی مقاوم باشد و صدا را به شکلی شفاف و با سرعت بالا بین دو دستگاه انتقال دهد. روکش کابل AUX تسکو TC90 از جنس پلاستیک PVC می باشد و مقاومت بالایی به این کابل در برابر صدمات احتمالی مانند کشیدگی، گره خوردن و پارگی بخشیده است.

 

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر

 کابل رابط AUX تسکو TSCO TC90 دارای طول یک متر می باشد و در رنگ بندی متنوعی روانه بازار شده است. شما می توانید متناسب با سلیقه خود، رنگ کابل انتقال صدا AUX تسکو TC90 را از میان رنگ های سفید، قرمز و مشکی انتخاب کرده و آن را با دستگاه های پخش خود ست نمایید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 از قیمت لوازم جانبی موبایل و نحوه خرید کابل صدا AUX تسکو TSCO TC90 طول 1 متر مطلع شوید.

کابل صدا AUX تسکو TSCO TC 90 طول 1 متر





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 17 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی