ماشین حساب کاسی Casi CA-580
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی CA-580

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-580

اگر به یک ماشین حساب معمولی و ارزان برای انجام محاسبات روزمره خود احتیاج دارید، ماشین حساب کاسی CA-580 به کار شما خواهد آمد. برای کسانی که به انجام محاسبات پیچیده و مهندسی در کسب و کار خود احتیاجی ندارند، صرف هزینه زیاد برای خرید ماشین حساب معقول به نظر نمی رسد و تهیه یک ماشین حساب مانند ماشین حساب کاسی Casi CA-580 می تواند نیازهای آنها را به خوبی برطرف سازد.

ماشین حساب ساده کاسی CA-580 با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند به عنوان یک ماشین حساب فروشگاهی و یا یک ماشین حساب ساده حسابداری مورد استفاده قرار بگیرد.صفحه نمایش 12 رقمی و شفاف ماشین حساب رومیزی کاسی CA-580 یکی از مشخصات مهم آن است که مشاهده ارقام و کار با ماشین حساب را در شرایط مختلف از لحاظ نور محیط امکان پذیر می کند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-580

از جمله قابلیت هایی که ماشین حساب ساده کوچک کاسی CA-580 در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات ساده و پایه ای ریاضی، ذخیره ارقام و محاسبات آماری در حافظه دستگاه، گرفتن جذر، محاسبه درصد، کار با اعداد اعشاری و قابلیت کنترل و تصحیح اشاره کرد. با استفاده از قابلیت کنترل و تصحیح قادر خواهید بود تا محاسبات انجام شده قبلی را مشاهده و در صورت لزوم آنها را تصحیح کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی CA-580

ماشین حساب کاسی Casi CA-580

ماشین حساب کاسی Casi CA-580 در ابعاد 175*106 میلی متر و وزن تنها 162 گرم ارائه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید. از آنجا که ماشین حساب وسیله سبکی است و بیشتر به صورت رومیزی استفاده می شود، احتمال بروز اتفاقاتی مانند وارد آمدن ضربه یا فشار و افتادن از روی میز برای آن زیاد است. یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب فروشگاهی کاسی CA-580 کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است که باعث شده تا این ماشین حساب در برابر آسیب های ذکر شده مقاومت بالایی داشته باشد.

ماشین حساب کاسی Casi CA-580

کلیدهای ماشین حساب ضد ضربه کاسی CA-580 دارای اندازه و فاصله بسیار مطلوبی هستند و وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب را برای شما بسیار آسان می کنند. در رابطه با منبع تغذیه ماشین حساب فروشگاهی کاسی CA-580 نیز باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز این دستگاه از باتری و نور محیط تأمین می شود و برای ماه ها شما را از تعویض باتری بی نیاز می کند.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه دریافت قیمت ماشین حساب و نحوه خرید ماشین حساب کوچک کاسی CA-580 هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسی Casi CA-580





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 18 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی