صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی پوزبانک APEXA GW

سایز مانیتور: 19.5 اینچ
کشو پول: ندارد
صفحه نمایش LCD: دارد، TFT LCD PCAP Touch

معرفی صندوق فروشگاهی پوزبانک APEXA GW

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW برای استفاده در انواع محیط های فروشگاهی مانند پوشاک، خرده فروشی، رستوران، کافی شاپ، فست فود و تمام کسب و کارهایی که به مشتری خدمات می دهند، طراحی و عرضه شده است.

معرفی صندوق فروشگاهی پوزبانک APEXA GW

این صندوق فروشگاهی لمسی با عملکرد سریع و قدرتمند، طراحی ظاهری مدرن و زیبا و پورت های ارتباطی متنوع توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. از صندوق فروشگاهی پوزبانک APEXA GW می توان هم به صورت رومیزی و هم به صورت متصل به دیوار استفاده نمود. از این جهت این دستگاه برای استفاده در محیط هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، گزینه ایده آلی به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW

یکی از قابلیت های کاربردی صندوق پول فروشگاهی پوزبانک مدل APEXA GW مجهز بودن آن به پورت های ارتباطی متنوع است که امکان اتصال آن را به انواع دستگاه های بارکد خوان، فیش پرینترهای حرارتی، کامپیوتر، مانیتور خارجی و انواع کشوی پول صندوق فروشگاهی را برای شما فراهم می آورد. این صندوق فروشگاهی به شش پورت USB، VGA، پورت انتقال صدا، سریال و LAN مجهز می باشد. با استفاده از پورت LAN تعبیه شده بر روی بدنه صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW می توان از آن در قالب شبکه های کابلی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان بهره برد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم سخت افزار به کار رفته در صندوق فروشگاهی APEXA GW است که باعث ارائه عملکرد سریع، روان و نرم این دستگاه در حین کار با آن شده است. با توجه به این سخت افزار می توانید با سرعت و دقت بالاتری به مشتریان خود رسیدگی کنید و خیالتان بابت هنگ کردن یا کند شدن عملکرد دستگاه راحت باشد.

قابلیت و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW

صندوق فروشگاهی پوزبانک APEXA GW به پردازنده مرکزی سلرون J1900 ساخت اینتل مجهز به 2 مگابایت کش و سرعت 2.0 تا 2.42 گیگاهرتز، حافظه رم DDR3 با ظرفیت 4 گیگابایت و هارد دیسک SSD با ظرفیت 64 گیگابایت مجهز می باشد و از قدرت پردازشی و عملکرد بسیار مطلوبی بهره می برد. لازم به ذکر است که قابلیت تعویض و ارتقای هارد و رم تعبیه شده در این صندوق فروشگاهی پوزبانک نیز وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از این ویژگی برای بهبود عملکرد دستگاه استفاده نمایید.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW

شاید بتوان مهم ترین مشخصه صندوق پول فروشگاهی APEXA GW را صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن دانست که کار با دستگاه را حتی برای افراد تازه کار آسان می کند. این صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank دارای یک صفحه نمایش 19.5 اینچی رنگی و تمام لمسی است که به نور پس زمینه LED مجهز می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1600*900 پیکسل و شدت روشنایی آن 250 cd/m2 است و تصاویری کاملا با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی POSBANK APEXA GW

با توجه به این مشخصات می توان از میزان خوانایی و وضوح محتوای به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش صندوق فروشگاهی لمسی پوزبانک APEXA GW شامل اطلاعات کالا و خدمات، مبلغ قابل دریافت و... اطمینان کامل داشت. ضمن اینکه محتوای این صفحه نمایش در محیط های مختلف با میزان روشنایی متفاوت کاملا قابل مشاهده است و می توانید از تصاویر شفاف و درخشان آن بهره مند شوید. همان طور که اشاره شد صندوق فروشگاهی pos لمسی پوزبانک POSBANK APEXA GW قابلیت اتصال به مانیتور خارجی را نیز دارد که می توان از این ویژگی برای نمایش اطلاعات به مشتری در حین کار با دستگاه استفاده کرد.

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW

اگر قصد خرید صندوق فروشگاهی را دارید و در جستجوی صندوقی با کارایی و عملکرد بالا هستید، صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این صندوق فروشگاهی در ابعاد 490*337*210 میلی متر و وزن 9 کیلوگرم روانه بازار شده و فضای بسیار کمی از محل کار شما را اشغال می کند.

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با خرید صندوق فروشگاهی و قیمت صندوق فروشگاهی پوزبانک مدل POSBANK APEXA GW با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBANK APEXA GW





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 21 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی