پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک MS911de

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری
سرعت چاپ سیاه و سفید: 55 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS911de

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de برای کسانی طراحی شده که قصد خرید پرینتر لیزری را دارند و به دنبال یک پرینتر قدرتمند، با دوام و سریع هستند. این پرینتر برای استفاده در واحد تکثیر ادارات، شرکت ها و سازمان های بزرگ و مشاغل مربوط به حوزه چاپ و تکثیر گزینه ایده آلی است و از پس چاپ های متوالی و حجم کاری سنگین به خوبی برمی آید.

معرفی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS911de

با استفاده از این پرینتر قادر به انجام پرینت در هر دو حالت یک رو و دو رو خواهید بود. در حالت کلی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک MS911de توانایی انجام 300 هزار پرینت در طول ماه را دارد و از جمله انواع پرینترهای لیزری قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید؛ البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا از آن مطابق با توصیه شرکت سازنده برای 15000 تا 59000 پرینت در ماه استفاده کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS911de

یکی از مهم ترین مشخصات پرینتر تک کاره لکسمارک MS911de توانایی آن در چاپ بر روی برگه A3 است که امکان چاپ در ابعاد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. این پرینتر لکسمارک اولین پرینت را در عرض 5.5 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن سرعت پرینت های متوالی آن به 55 برگ در دقیقه در هر دو حالت یک رو و دو رو می رسد. این میزان سرعت به خصوص برای چاپ دو رو بسیار مناسب است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره لکسمارک MS911de

در زمینه کیفیت چاپ نیز پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de عملکرد بسیار مطلوبی از خود ارائه می دهد و تصاویر و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از میزان خوانایی، وضوح و کیفیتی عالی برخوردارند. حداکثر میزان رزولوشن این پرینتر برابر با 1200*1200 dpi است که باعث می شود تا از کیفیت موارد چاپ شده با این چاپگر لیزری A3 سیاه و سفید اطمینان داشته باشیم. همچنین می توانید این میزان رزولوشن را بر روی مقادیر پایین تر نیز تنظیم کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS911de

تونر کارتریج مشکی اولیه به کار رفته در پرینتر تک کاره لیزری مدل Lexmark MS911de ظرفیت چاپ 21000 برگ را دارد و برای مدتی طولانی خیال شما را بابت صرف هزینه برای تعویض آن راحت می کند. در صورت نیاز به تعویض تونر، می توانید از تونر کارتریج مدل 54G0H00 هم در این پرینتر لیزری تک کاره مشکی بهره ببرید. این تونر کارتریج لکسمارک Lexmark ظرفیت چاپ 32500 برگ را دارد و کیفیتی عالی در چاپ سیاه و سفید را به شما ارائه می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Lexmark MS911de

در پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de از دو سینی 500 برگی و یک سینی چند منظوره 150 برگی استفاده شده که گنجایش کلی 1150 برگ در حالت استاندارد را برای شما به ارمغان می آورد. اما در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید با استفاده از سینی های اختیاری با ظرفیت های 2500 برگ، 3000 برگ و 500 برگ گنجایش کاغذ دستگاه خود را به 6650 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن کاغذ در دستگاه در حین چاپ های متوالی را نخواهید داشت و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش می رود.

لازم به ذکر است که استفاده از کاغذهای معمولی در اندازه های A3، A4، A5، A6 و B5، کاغذهای پشت چسبدار (لیبل)، شفاف و پاکت نامه به عنوان کاغذ ورودی به پرینتر لیزری Lexmark MS911de امکان پذیر است.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de به سه پورت USB 2.0 نسخه A (دو پورت در قسمت پشتی و یک پورت در جلوی بدنه)، یک پورت USB 2.0 نسخه B و درگاه مخصوص کارت حافظه مجهز است. با استفاده از این پورت ها قادر خواهید بود تا پرینتر خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل متصل نمایید. همچنین امکان اتصال فلش مموری و کارت حافظه به پرینتر و چاپ فایل های موجود بر روی آن ها به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر برای شما فراهم است.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de

قابلیت استفاده از چاپگر لیزری لکسمارک MS911de در شبکه های کابلی پرسرعت نیز وجود دارد و می توان از آن به صورت متصل شبکه و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد.

مجموعه سخت افزاری چاپگر تک کاره لکسمارک MS911de شامل پردازنده مرکزی دو هسته ای و حافظه رم 512 مگابایتی (قابل ارتقا به 2560 مگابایت) می شود. این مشخصات برای اینکه در حین کار با پرینتر با هنگی یا کند شدن دستگاه مواجه نشوید کفایت می کند و منجر به عملکردی روان و نرم در اجرای دستورات چاپ می شود.

برای دریافت قیمت پرینتر لیزری تک کاره و اطلاع از نحوه خرید انواع پرینتر ها می توانید با کارشناسان فروش به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark MS911de





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی