پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر اپسون ET-16500

قابلیت: پرینتر، اسکن، کپی و فکس
چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: جوهر افشان
سرعت چاپ سیاه و سفید:
18 برگ در دقیقه یک رو، 7 تا 8 برگ در دقیقه دو رو
سرعت چاپ رنگی: 10 برگ در دقیقه یک رو، 6 برگ در دقیقه دو رو
رزولوشن چاپ: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-16500

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500 در دسته پرینترهای جوهر افشان مخزن دار جای دارد و شما را از صرف هزینه های زیاد بابت تعویض گاه و بیگاه کارتریج و مشکلات ناشی از آن بی نیاز می کند. در واقع می توان گفت که این پرینتر بالاترین کیفیت در چاپ تصاویر رنگی و متن های سیاه و سفید را با کمترین هزینه به شما ارائه می دهد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-16500

علاوه بر پرینت شما می توانید از چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-16500 به منظور کپی، اسکن و ارسال و دریافت فکس نیز استفاده کنید. پس اگر قصد خرید پرینتر چهار کاره رنگی جوهر افشان را دارید و به دنبال یک پرینتر با کیفیت، با دوام و مقرون به صرفه را دارید، پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson ET-16500 برای شما انتخاب مناسبی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

از آنجا که در پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500 از به روز ترین فناوری در چاپ جوهر افشان استفاده شده، این پرینتر کیفیتی عالی در چاپ رنگی را به شما ارائه می دهد. همچنین متن های سیاه و سفید چاپ شده با این پرینتر جوهر افشان، کیفیت و وضوحی عالی و هم تراز با بهترین پرینترهای لیزری را خواهند داشت. در همین زمینه باید به این نکته اشاره کنیم که رزولوشن پرینتر جوهرافشان اپسون ET-16500 در بالاترین کیفیت برابر با 4800*1200 dpi است که باعث شده تا این دستگاه یکی از بهترین پرینترهای جوهر افشان از لحاظ کیفیت چاپ باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

از آنجا که پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون ET-16500 برای چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده، نباید از آن انتظار پرینت و کپی های متوالی با سرعت بالا را داشته باشید. سرعت این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید و رنگی در حالت یک رو به ترتیب به 18 برگ و 10 در دقیقه و در حالت دو رو به ترتیب به 8.7 برگ و 6 برگ در دقیقه می رسد که برای مصارف خانگی و استفاده از پرینتر در ادارات و شرکت های کوچک با حجم کاری کم بسیار مناسب به نظر می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500 در زمینه کپی نیز امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد که از میان آنها می توان به کپی اتوماتیک دو رو، امکان کپی کارت های شناسایی و پلاستیکی، تنظیم غلظت و تراکم رنگ، ارائه پیش نمایش، تغییر اندازه تصویر در هنگام کپی، حذف سوراخ های کاغذهای پانچ شده و از بین بردن سایه ها و خط و خطوط اضافی موجود بر روی سند ورودی اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

یکی از امکانات کاربردی و بسیار مهم پرینتر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-16500 مجهز بودن آن به وای فای است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بدون درگیر شدن با مشکلات ناشی از کابل کشی و راه اندازی شبکه و... بتوانید انواع دستگاه هایی را که از وای فای پشتیبانی می کنند، به صورت مستقیم به این پرینتر جوهر افشان چهار کاره متصل کنید. بنابراین اگر فایل متنی یا عکسی بر روی گوشی موبایل شما بود و قصد پرینت آن را داشتید، به سادگی از طریق وای فای گوشی تان این کار را انجام دهید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

پرینتر وایرلس اپسون ET-16500 به پورت های USB و اترنت هم مجهز می باشد و اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل USB و کابل شبکه را می دهد. از این جهت این پرینتر برای استفاده در کسب و کارهایی که به صورت تیمی و گروهی انجام می شود، گزینه بسیار مناسبی است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-16500

روش دیگر ارتباط با چاپگر چهار کاره اپسون ET-16500 بهره بردن از سرویس های ارائه دهنده فناوری پرینت از راه دور هستند. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها قادر خواهید بود تا از هر موقعیت جغرافیایی که حضور دارید، فایل های مورد نظر خود را از طریق اینترنت به پرینتر ارسال و دستور چاپ آن ها را صادر کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نیست و تمام کارها از طریق اینترنت انجام می شود. از جمله مهم ترین این سرویس ها که با پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون ET-16500 سازگار هستند، می توان از Google Cloud Print، Mopria، Epson Email Print، Epson iPrint App نام برد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-16500

همان طور که اشاره شد پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500 از نوع مخزن دار می باشد و در آن از کارتریج استفاده نشده است. بنابراین شما برای استفاده از این پرینتر جوهر افشان اپسون Epson تنها باید جوهر موجود در مخزن ها را شارژ کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-16500

مخزن های جوهر پرینتر همه کاره جوهرافشان اپسون ET-16500 ظرفیت چاپی معادل با 50 کارتریج را برای شما به ارمغان می آورند و به این صورت در هزینه های شما تا 80 درصد صرفه جویی می شود. این پرینتر دارای یک مخزن برای جوهر مشکی (از مدل 774) و سه مخزن برای جوهرهای رنگی (از مدل 664) است و امکان 6000 برگ چاپ سیاه و سفید و 6500 برگ چاپ رنگی را به شما می دهد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-16500

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500 از قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ و بر روی کاغذ A3 بهره می برد. این پرینتر دارای دو سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره تک برگ است و علاوه بر کاغذهای معمولی در اندازه های A3+ ،A4، A3 و A6 می توان از کاغذهای مخصوص چاپ عکس در اندازه های مختلف و انواع کاغذهای مات و براق اپسون به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر اپسون Epson استفاده کرد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500

در زمینه تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500 حساب ویژه ای باز کنید. این پرینتر دارای یک اسکنر تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) است که از رزولوشن نوری 2400 dpi برخوردار می باشد. بنابراین باید از کیفیت و وضوح فایل های اسکن شده با این اسکنر اطمینان کامل داشت. اسکنر تعبیه شده در پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson ET-16500 امکاناتی مانند ذخیره فایل های خروجی بر روی کامپیوتر رومیزی، سرویس های ابری یا ایمیل، حافظه های USB و فولدر موجود بر روی شبکه را در اختیار شما می گذارد.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500

چاپگر جوهرافشان چند کاره Epson ET-16500 از قابلیت ارسال و دریافت فکس های سیاه و سفید و رنگی برخوردار است. این دستگاه در کمتر از سه ثانیه فکس های شما را ارسال می کند و حافظه آن ظرفیت ذخیره 550 برگ فکس ارسال یا دریافت شده را دارد.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان چند کاره اپسون Epson ET-16500 و یا کسب اطلاع از نحوه خرید پرینتر جوهر افشان با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-16500





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 23 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی