گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

موبایل هواوی Honor 8 lite

رنگ : مشکی، سفید، طلایی
حافظه داخلی: 16 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم پلیمری، 3000 میلی آمپر ساعت
پردازنده: Cortex-A53
سایز صفحه نمایش: 5/2 اینچ

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8 lite

پرداخت هزینه سنگین برای خرید گوشی های پرچمدار برای کاربران عادی چندان منطقی به نظر نمی رسد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند برای انجام کارهای روزمره و معمولی خود هستید، بهتر است تا به سراغ گوشی های میان رده و اقتصادی بروید. در بازار گوشی های میان رده نیز گوشی هایی هستند که از لحاظ قیمت چندان گران نیستند و در عین حال از قابلیت ها و امکانات مناسبی برای کاربران معمولی برخوردارند.

معرفی گوشی موبایل هواوی Honor 8 lite

موبایل هواوی مدل Huawei Honor 8 lite یکی از همین گوشی ها است که در واقع نسخه اقتصادی تر گوشی محبوب Honor 8 می باشد و توانسته با کیفیت ساخت مطلوب، صفحه نمایش مناسب و شارژدهی بالای باتری به یکی از گوشی های پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شود.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite در سال 2017 به بازار آمده و از لحاظ ظاهری چندان از ویژگی های گوشی های روز پیروی نمی کند. به عنوان مثال خبری از صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه در این گوشی نیست و صفحه نمایش آن حدود 69.5 درصد از پنل جلویی را پوشانده است.

اما گوشی هوآوی Honor 8 lite طراحی خوش دستی دارد و با توجه به ابعاد و وزن آن که به ترتیب برابر با 147.2 * 72.9 * 7.6 میلی متر و 147 گرم است، می توان آن را به راحتی با خود حمل کرد. همچنین این گوشی موبایل در استفاده های طولانی مدت و مداوم در طول روز باعث ایجاد احساس ناراحتی و خستگی در دست های شما نمی شود.

 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Huawei Honor 8 lite

بدنه گوشی Honor 8 lite از جنس شیشه می باشد و قاب دور آن از آلومینیوم ساخته شده است. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از افتادن خط و خش بر روی بدنه و محافظت آن در برابر گرد و غبار و لکه های چربی از محافظ برای گوشی خود استفاده کنید.

گوشی هواوی آنر 8 lite در رنگ های مشکی، سفید و طلایی عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواه شما باز می گذارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8 lite

درست است که حاشیه نسبتاً زیادی در اطراف صفحه نمایشموبایل Honor 8 lite دیده می شود، اما نمی توان از کیفیت خوب این صفحه نمایش چشم پوشی کرد. این صفحه نمایش 5.2 اینچی دارای رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل است و تراکم 424 پیکسل بر اینچ را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توانید از تصاویری با کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش گوشی خود لذت ببرید و اگر به تماشای عکس و فیلم با گوشی عادت دارید، صفحه نمایش گوشی هوآوی Honor 8 lite برای شما جذاب خواهد بود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8 lite

هواوی آنر 8 لایت دارای دوربین های اصلی و سلفی معمولی است و در ثبت عکس های روزمره و عادی کارایی بالایی خواهد داشت. اما اگر قصد عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای با گوشی را دارید، دوربین های گوشی هووای آنر 8 لایت به کار شما نخواهند آمد.

دوربین اصلی این گوشی موبایل دارای یک حسگر 12 مگاپیکسلی است و از قابلیت های ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR پشتیبانی می کند. این دوربین در طول روز و در محیط های دارای نور مناسب عکس های قابل قبولی را به شما ارائه می دهد، اما در شب و مکان های کم نور ممکن است از کیفیت عملکرد آن کاسته شود.

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8 lite

دوربین سلفی گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite نیز از نوع 8 مگاپیکسلی می باشد و در ثبت عکس های سلفی معمولی به کار شما خواهد آمد. لازم به ذکر است که امکان فیلمبرداری با کیفیت Full HD با این دوربین ها وجود دارد و اگر از طرفداران ثبت فیلم در سفرها و گردش هایتان هستید، می توانید بر روی آنها حساب باز کنید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Huawei Honor 8 lite

همان طور که اشاره شد گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite از جمله گوشی های میان رده و اقتصادی است و چندان نباید از آن انتظار کارهای عجیب و غریب داشته باشیم! این گوشی در استفاده های روزمره و انجام کارهایی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت زنی در اینترنت، گوش دادن به موسیقی، کار با نرم افزارهای معمولی مانند آفیس و ارسال SMS و برقراری تماس تلفنی عملکرد سریع و قابل قبولی از خود نشان می دهد؛ اما توانایی اجرای اپلیکیشن های تخصصی و بازی های گرافیکی روز را ندارد!

صفحه نمایش و دوربین گوشی هواوی Honor 8 lite

شرکت هوآوی در گوشی انر هشت لایت از تراشه میان رده کرین 655 که از نوع 16 نانومتری می باشد بهره برده است. این تراشه به یک پردازنده هشت هسته ای (شامل 4 هسته 2.1 گیگاهرتزی برای انجام پردازش های اصلی و 4 هسته 1.7 گیگاهرتزی برای بهبود کارایی) و پردازنده گرافیکی Mali-T830 مجهز است. این مشخصات برای اینکه در هنگام کار با گوشی با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن آن مواجه نشوید، کافیست و تجربه ای لذت بخش از کار با سیستم عامل اندروید را برای شما رقم می زند.

باید به این نکته اشاره کنیم که در گوشی آنر 8 لایت هواوی از سیستم عامل اندروید 7.0 (نوقا) استفاده شده که در صورت تمایل می توانید آن را به اندروید 8.0 (اوریو) ارتقا دهید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8 lite

گوشی هوآوی Honor 8 lite دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم است و امکان استفاده از کارت حافظه جانبی با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت در آن وجود دارد. پیشنهاد می کنیم اگر حافظه گوشی شما سریع پر می شود و با مشکل کمبود فضا برای ذخیره فایل هایتان مواجه هستید، به مقاله جلوگیری از پر شدن حافظه گوشی سر بزنید.

قابلیت های گوشی موبایل هواوی Honor 8 lite

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite در دسته گوشی های دوسیمکارته (سایز نانو) جای دارد. توجه داشته باشید که محل قرارگیری سیمکارت دوم با محل قرارگیری کارت حافظه جانبی در این گوشی یکسان است و قادر به استفاده هم زمان از دو سیمکارت و کارت حافظه در آن نخواهید بود.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite 

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite

در گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. این باتری به خوبی انرژی مورد نیاز برای کارهای روزمره را تأمین می کند و احتیاجی به چند بار شارژ کردن آن در طول روز پیدا نمی کنید.

از دیگر امکانات موبایل Honor 8 lite  می توان به مجهز بودن آن به رادیو، NFC (در برخی مدل ها)، GPS، بلوتوث نسخه 4.1، وای فای، میکروفون اختصاصی با قابلیت حذف سر و صدای محیطی و ورودی 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite

همان طور که مشاهده می کنید این گوشی موبایل اندرویدی از امکانات کاملی برای کاربری های عادی برخوردار است و به خوبی انتظارات شما را از یک گوشی با کیفیتِ معمولی و اقتصادی برآورده می سازد.

برای اطلاع  بیشتر در خصوص راهنمای خرید گوشی موبایل با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید تا در بخش نظرات همین صفحه سؤالات خود را در رابطه با ویژگی ها و نحوه خرید گوشی هواوی 8 لایت مطرح نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

گوشی موبایل هوآوی Huawei Honor 8 lite





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی