دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب فراافزار Fara AC600

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 2000 عدد
نمایشگر : 2.8 اینچی

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC600

دستگاه حضور و غیاب یکی از تجهیزات پرکاربرد در محیط های اداری و شرکتی است که برای ثبت ورود و خروج پرسنل و محاسبه ساعات حضور آنها در محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. حتما بارها برایتان پیش آمده که در هنگام قرار دادن انگشت خود بر روی حسگر دستگاه های حضور و غیاب، با تأخیر در شناسایی آن مواجه شده اید. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600 یکی از دستگاه های کنترل تردد باکیفیت موجود در بازار است که از سرعت بسیار بالایی در تخشیص اثر انگشت پرسنل بهره می برد.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC600

از دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara AC600 می توان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، باشگاه های ورزشی و محیط هایی از این دست استفاده کرد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC600

حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دستگاه حضور و غیاب فراافزار Fara AC600 دارای دقت 500 dpi است و در کسری از ثانیه (حدود 0.5 ثانیه) قادر به تشخیص می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید برای هر شخص 10 اثر انگشت را در این دستگاه ثبت نمایید.

در حالت کلی امکان ذخیره 2000 اثر انگشت، 2000 کارت و 300 هزار تردد ثبت شده در دستگاه کنترل تردد Fara AC600 وجود دارد که باعث شده تا این دستگاه حضور و غیاب برای استفاده در محیط های کاری دارای پرسنل و تردد زیاد کاملا مناسب باشد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Faraafzar Fara AC600

علاوه بر تشخیص از طریق اثر انگشت، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600 قابلیت شناسایی پرسنل از طریق کارت مغناطیسی (بدون نیاز به تماس مستقیم کارت با دستگاه) و یا وارد کردن کلمه عبور را نیز دارد و امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد.

این دستگاه کنترل تردد پرسنل فراافزار دارای منوی سخنگوی فارسی است و زبان دستگاه را می توانید بر روی فارسی یا انگلیسی تنظیم نمایید. همچنین همراه حضور و غیاب اثر انگشتی Fara AC600 نرم افزار رایگان و کاملا فارسی فراافزار ارائه می شود. این نرم افزار تحت وب است و به شما اجازه می دهد تا به آسانی از طریق اینترنت اطلاعات ثبت شده در دستگاه را بررسی و براساس فیلدهای مختلف از آنها گزارش تهیه کنید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600 از طراحی ظاهری زیبا و شیکی بهره می برد و سطح بدنه آن با پوششی از اکرلیک محافظت شده است. این دستگاه به صفحه نمایشی 2.8 اینچی و تمام رنگی مجهز است که قادر به نمایش ساعت، پیام های مرتبط با تشخیص یا عدم تشخیص فرد و... می باشد.

بر روی بدنه دستگاه حضور و غیاب تحت وب فراافزار Fara AC600 پورت USB تعبیه شده است که برای اتصال دستگاه به کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل USB مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید حافظه های USB مانند فلش مموری را به کنترل تردد فراافزار Fara AC600 متصل کرده و اطلاعات ثبت شده مربوط به ورود و خروج کارکنان را از دستگاه به آن منتقل نمایید. علاوه بر این قابلیت استفاده از این دستگاه در شبکه های کابلی وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آن در ارتباط با چند کامپیوتر یا پرینتر مختلف به صورت هم زمان بهره ببرید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از دستگاه های حضور غیاب ممکن است رخ دهد، نوسانات یا قطع برق می باشد. به خصوص اگر این اتفاق در ساعات ورود یا پایان کار پرسنل رخ دهد، مشکلات زیادی را در ثبت ساعت ورود و خروج آنها برای شما ایجاد می کند. حضور و غیاب فراافزار Fara AC600 به UPS داخلی مجهز است و در هنگام قطع شدن برق شهری نیز به کار خود ادامه می دهد. بنابراین با مشکلاتی نظیر مشکلات ذکر شده مواجه نخواهید شد و می توانید با خیال راحت از این دستگاه در محل کار خود استفاده کنید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600

شما می توانید برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیابو همچنین کسب راهنمایی های لازم برای خرید دستگاه حضو و غیاب فراافزار مدل AC600 با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین می توانید در بخش نظرات همین قسمت، سؤالات خود را در رابطه با ویژگی های این دستگاه مطرح نمایید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara AC600





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 24 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی