ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسی MD-512V II

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: نور و باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512V II

حتماً برایتان پیش آمده که در محل کار خود در اداره، شرکت و یا مغازه به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا کرده اید. ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II برای رفع این نیاز شما یک انتخاب عالی است که علاوه بر کیفیت و دوام بالا، از قیمت ارزانی هم برخوردار می باشد. پس اگر قصد خرید ماشین حساب برای مغازه یا اداره خود را دارید، ماشین حساب کاسی MD-512V II را حتماً مدنظر قرار دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512V II

این ماشین حساب در ابعاد 128 * 128 میلی متر و وزن 140 گرم روانه بازار شده و علاوه بر اینکه می توانید آن را به صورت رومیزی مورد استفاده قرار دهید، قادر به حمل و جابجایی بسیار آسان آن نیز خواهید بود.

یکی از ویژگی های قابل توجه ماشین حساب رومیزی کاسی MD-512V II کلیدهای بزرگ، با دوام و نرم آن است که باعث می شوند وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب به راحتی و با دقت بسیار بالایی انجام گیرد. همچنین صفحه نمایش بزرگ و شفاف این ماشین حساب کاسی، باعث هر چه آسان تر و سریع تر انجام شدن محاسبات شما می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب اداری کاسی MD-512V II از نوع 12 رقمی بوده و توانایی نمایش ارقام با استفاده از جدا کننده سه تایی و اعداد اعشاری بر روی آن وجود دارد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسی MD-512V II

ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II

از جمله امکاناتی که ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II در اختیار شما می گذارد، می توان به قابلیت انجام محاسبات پایه ای، جذرگیری، محاسبه درصد و امکان کنترل و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده اشاره کرد. شما با استفاده از این ماشین حساب قادر خواهید بود تا 112 مرحله محاسبات قبلی را مشاهده و اگر در وارد کردن ارقام اشتباهی مرتکب شده اید، آن را تصحیح کنید.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II

در رابطه با منبع تغذیه ماشین حساب ساده کاسی MD-512V II باید به این نکته اشاره کنیم که انرژی این ماشین حساب هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. این نوع طراحی باعث مصرف بسیار کم باتری می شود و تا حدود دو سال خیالتان بابت تعویض باتری راحت خواهد بود.

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب ساده رومیزی کاسی MD-512V II متناسب با قیمت ارزانی که دارد امکانات مطلوبی را به شما ارائه می دهد و تمام نیازهای محاسباتی روزمره شما را برآورده می سازد. اگر قصد خرید ماشین حساب را دارید با شماره 73027-021  تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در زمینه فروش ماشین حساب های رومیزی راهنمایی کنند.

ماشین حساب کاسی Casi MD-512V II





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 1 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی