ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کادیو KD-9633B

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری قلمی
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-9633B

ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B یکی از ماشین حساب های پایه ای و معمولی موجود در بازار است که به منظور انجام محاسبات روزمره عرضه شده است. این  ماشین حساب دارای ابعاد 50*200*150 میلی متر و وزن 200 گرم می باشد و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی به حساب می آید. بنابراین اگر به دنبال یک ماشین حساب برای مغازه یا اداره خود هستید، ماشین حساب رومیزی کادیو KD-9633B می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-9633B

کلیدهای بزرگ و برآمده ماشین حساب ساده کادیو Kadio KD-9633B یکی از ویژگی های مهم آن است که باعث می شود تا وارد کردن ارقام و انجام محاسبه با دقت و سرعت بالایی انجام شود و در حین کار با ماشین حساب کمتر مرتکب اشتباه شوید. همچنین کیفیت ساخت این ماشین حساب بسیار مطلوب بوده و به عنوان مثال در هنگام رخ دادن اتفاقاتی مانند وارد آمدن ضربه یا سقوط از ارتفاع، دستگاه آسیب جدی نخواهد دید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کادیو KD-9633B

ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B

مسلماً از ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B نباید انتظار انجام محاسبات مهندسی و حسابداری داشت. این ماشین حساب قابلیت هایی مانند جذرگیری، محاسبه درصد، کار با اعداد اعشاری و به طور کلی انجام محاسبات پایه ای ریاضی را در اختیار شما می گذارد و در کارهای روزمره عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، صفحه نمایش بزرگ و شفاف ماشین حساب اداری کادیو KD-9633B است. این نمایشگر ظرفیت نمایش حداکثر 12 رقم را دارد و از نوع تک رنگ می باشد. میزان روشنایی صفحه نمایش ماشین حساب ساده رومیزی کادیو KD-9633B به اندازه ای است که کار با ماشین حساب را در محیط های روشن نیز امکان پذیر کرده و از وضوح نمایش ارقام در شرایط مختلف کاسته نمی شود.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B

انرژی مورد نیاز ماشین حساب ساده کادیو KD-9633B از باتری قلمی تأمین می شود و قابلیت تغذیه از نور محیط برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در زمینه دریافت قیمت و نحوه خرید ماشین حساب رومیزی هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایده برتر سؤالات خود را در قسمت «نظرات» مطرح نمایید.

ماشین حساب کادیو Kadio KD-9633B





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 8 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی