دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اپتما UHL55

عمر لامپ: 20000 ساعت
وضوح تصویر: 2160*3840
شدت روشنایی: 15000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 250000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55

با دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 اوج هیجان و لذت را در خانه خود تجربه کنید! این ویدئو پروژکتور لذت تماشای فیلم های مورد علاقه و بازی های محبوب شما را از طریق نمایش آنها بر روی پرده نمایش در ابعاد بزرگ دو چندان می کند و به شما این امکان را می دهد تا از تصاویری باکیفیتِ 4K بهره مند شوید.

 

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55

ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 برای کسانی عرضه شده که به تکنولوژی روز دنیا علاقه مندند و به دنبال این هستند تا در محیطی مدرن و هوشمند زندگی کنند. این ویدئو پروژکتور با سرویس های Amazon Alexa و دستیار صوتی گوگل کاملاً سازگار است و شما می توانید به صورت صوتی فرمان روشن یا خاموش شدن آن، کم یا زیاد کردن صدا، عوض کردن ترک در حال پخش و... را صادر نمایید. پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور خانگی دارید، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما UHL55

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55

دیتا ویدئو پروژکتور خانگی اپتما UHL55 با تمام دستگاه های پخش 4K سازگار است و تصاویری با وضوح و کیفیتی عالی را برای شما به نمایش می گذارد. همچنین این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد و به شما اجازه می دهد تا آن را به جدیدترین نسل کنسول های بازی متصل کرده و بازی های گرافیکی روز را به صورت سه بعدی بر روی پرده نمایش تجربه کنید!

می توان گفت که دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 از تمام فناوری های لازم برای نمایش با کیفیت فیلم های سینمایی و بازی ها برخوردار است. از میان این فناوری ها می توانیم به UltraDatail اشاره کنیم که باعث نمایش کوچکترین جزئیات تصویر به شکلی کاملاً واضح و شفاف خواهد شد. پس اگر از علاقه مندان به سینما هستید، می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور خود را در قاب جادویی سینما و فیلم های مورد علاقه تان غرق کنید!

 

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55

 

 ویدیو پروژکتور سه بعدی اپتما UHL55 به فناوری PureMotion نیز مجهز است. این فناوری باعث حذف نویزها و لرزش های احتمالی می شود و از مات شدن تصویر در هنگام جابجایی ها و تعویض تصاویر جلوگیری می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فیلم های اکشن و انجام بازی های دارای تحرک زیاد کارایی بالایی پیدا می کند و تصاویری کاملاً با کیفیت و شارپ را به شما ارائه می دهد.

توانایی در نمایش رنگ ها به شکلی کاملاً طبیعی و زنده یکی دیگر از ویژگی های سینمای خانگی اپتما مدل Optoma UHL55 است. این دیتا پروژکتور که از فناوری PureColor بهره می برد، طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد و تصاویری با رنگ های شفاف و درخشان را به ارمغان می آورد.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور Optoma UHL55

شدت روشنایی دیتا ویدیو پروژکتور اپتوما مدل UHL55 برابر با 1500 لومن است و پیشنهاد می کنیم که برای دستیابی به بالاترین کیفیت تصویر، ابتدا چراغ های اتاق خود را خاموش کرده و با شبیه سازی سالن سینما در اتاق خود، از تماشای فیلم های سینمایی لذت ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55 در ابعاد 218.4 * 134.6 * 218.4 و وزن 3.9 کیلوگرم ارائه شده و از قابلیت حمل و جابجایی نسبتاً آسانی بهره می برد.

از لحاظ پورت های ارتباطی دیتا ویدیو پروژکتور اپتما UHL55 در وضعیت کاملاً مطلوبی قرار دارد و اتصال آن به انواع دستگاه های دیجیتال را امکان پذیر می کند. این ویدئو پروژکتور اپتما از قابلیت تشخیص فایل های تصویری بر روی فلش مموری برخوردار می باشد و قادر است تا این فایل ها را به صورت مستقیم و بدون نیاز به کامپیوتر نمایش دهد. این ویژگی برای مواقعی که امکان اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر وجود ندارد و با محدودیت فضا در اتاق خود مواجه هستید، کاربرد بالایی دارد. همچنین ویدئو دیتا پروژکتور اپتما UHL55 به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز بوده که برای انتقال صدا و پخش فایل های صوتی می توان از آن استفاده کرد.

 

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

 

برای نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش نیز با استفاده از ویدئو پروجکشن اپتما UHL55 کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دیتا پروژکتور از قابلیت تصحیح زاویه تصویر تا 40 درجه برخوردار بوده و می توان آن را در فاصله 0.79 تا 5.3 متری نسبت به پرده نمایش قرار داد. بنابراین می توانید این ویدئو پروژکتور اپتما UHL55 را به راحتی بر روی میز قرار داده و فیلم های محبوبتان را در ابعاد 30 تا 200 اینچ تماشا کنید.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور خانگی اپتما Optoma و همچنین خرید ویدئو پروژکتور اپتما مدل UHL55 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما Optoma UHL55

 





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی