ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی فروشگاهی کاس CT100

نوع صفحه نمایش: VFD با نور سبز
ظرفیت: 30 کیلوگرم

معرفی ترازو فروشگاهی کاس CT100

ممکن است به دلیل ضعف ترازو ارائه خدمات سریع به مشتریان مختل شود و صف طویلی از مشتریان در صف انتظار برای وزن کردن اجناس خریداری شده، کسب و کار شما را با مشکل مواجه کند. در چنین شرایطی یک ترازوی فروشگاهی دقیق و قدرتمند می تواند در کنار سرعت بخشیدن به کارها، رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100 یکی از انواع ترازوهای فروشگاهی است که برای استفاده در فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، کارگاه ها، تولیدی ها و محیط هایی از این دست بسیار مناسب می باشد و برای کسانی طراحی شده که به دنبال یک دستگاه سریع و با کیفیت هستند.

معرفی ترازو فروشگاهی کاس CT100

ترازو دیجیتال فروشگاهی کاس CT100 قادر به توزین حداکثر 30 کیلوگرم با دقت 5 گرم است و یکی از ترازوهای دقیق و سریع موجود در بازار به شمار می آید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ترازو قادر به ارائه خدمات به 8 مشتری به صورت هم زمان می باشد.

یکی از ویژگی های ترازوی فروشگاهی مجهز بودن آن به پرینتر داخلی و قابلیت چاپ فاکتور فروش، بارکدهای سطری و تجمیعی و پرینت بر روی لیبل (کاغذ پشت چسب دار) است. سرعت این پرینتر حرارتی برابر با 75 میلی متر در ثانیه و حداکثر عرض چاپ آن برابر با 58 میلی متر می باشد که برای چاپ انواع بارکد مناسب می باشد. این قابلیت ترازوی پرینتردار فروشگاهی کاس CT100 باعث شده تا بتوان از آن در انبارها و تولیدی ها به منظور توزین کالا، چاپ بارکد و بسته بندی آنها بهره برد. این ترازو از قابلیت هایی مانند چاپ بارکد دو بعدی، تعریف قالب چاپ، طراحی لوگو و فرمت بارکد به صورت دلخواه و طراحی فرمت رسیدها به صورت اختصاصی برخوردار است.

معرفی ترازو فروشگاهی کاس CT100

بدنه ترازوی فروشگاهی دیجیتالی کاس CT100 از پلاستیک فشرده و سینی آن از جنس استیل بوده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برند. به نحوی که این ترازوی دیجیتال در برابر آسیب های محیطی مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهد. سینی به کار رفته در ترازوی 30 کیلوگرمی کاس CT100 از نوع تخت است و دارای ابعاد 32*24 سانتی متر می باشد. این میزان ابعاد فضای کافی برای قرار دادن کالاها بر روی ترازو را برای شما فراهم می آورد.

معرفی ترازو فروشگاهی کاس CT100

ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100

در این ترازوی فروشگاهی از یک صفحه نمایش LCD استفاده شده که قابلیت نمایش قیمت کالا و قیمت کل تا حداکثر 7 رقم و وزن تا حداکثر 5 رقم را داراست. صفحه کلید ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100 شامل 30 کلید حافظه مستقیم است که امکان ذخیره اطلاعات اجناس پرفروش را به شما می دهد. لازم به ذکر است که با تعریف کاربرد دوگانه برای این کلیدها، قادر هستید تا از 60 حافظه مستقیم بهره مند شوید. همچنین این ترازوی پرینتردار به 1000 حافظه غیر مستقیم و 2 حافظه ویژه مجهز می باشد.

همراه با ترازو فروشگاهی کاس CT100 نرم افزار فارسی مدیریتی نیز ارائه می شود. این نرم افزار امکاناتی مانند اعمال تنظیمات دلخواه، گزارش گیری های متنوع بر اساس کاربرها، حافظه ها، گروه های کالایی، مالیات و گرفتن گزارش به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و کلی را در اختیار شما می گذارد.

ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم پورت های ارتباطی ترازوی دیجیتال کاس پرینتردار مدل CT100 است. از طریق این پورت ها می توانید ترازو را به انواع تجهیزات فروشگاهی مانند کشوی پول، بارکد خوان و صندوق فروشگاهی متصل نمایید. علاوه بر این امکان استفاده از این ترازوی فروشگاهی در شبکه های کابلی و به صورت متصل به 6 دستگاه دیگر به صورت هم زمان وجود دارد. ترازوی دیجیتال فروشگاهی کاس CT100 از فناوری ZigBee پشتیبانی می کند که از طریق آن می توان دستگاه را به صورت بی سیم با ترازوها و دستگاه های دیگر در حالت شبکه مورد استفاده قرار داد. 

چنانچه قصد خرید ترازوی دیجیتال 30 کیلویی را دارید می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا برای دریافت قیمت ترازوی فروشگاهی کاس CT100 با شماره 73027-021 کارشناسان فروش ایده برتر تماس بگیرید.

ترازوی فروشگاهی کاس CAS CT100





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی