ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو MJ-120D PLUS

تعداد ارقام: 12رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MJ-120D PLUS

شرکت کاسیو یکی از معتبرترین شرکت های سازنده انواع ماشین حساب رومیزی است که محصولات آن همواره از بالاترین کیفیت ساخت برخوردار بوده اند. ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS نیز از این قاعده مستثنی نیست و تمام نیازهای شما در انجام محاسبات روزمره را برطرف می کند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و در جستجوی یک ماشین حساب با دوام و با کیفیت هستید، با ما در ادامه متن همراه باشید.

ماشین حساب ساده کاسیو Casio MJ-120D PLUS دارای قابلیت هایی مانند انجام محاسبات ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد، جذر گرفتن از اعداد و مشاهده محاسبات قبلی انجام شده می باشد. بنابراین شما قادر خواهید بود تا 300 مرحله از محاسبات را مشاهده و در صورت وارد کردن اشتباه ارقام، آنها را تصحیح کنید. برای این منظور از دکمه های AUTO REVIEW، CHECK و CORRECT باید استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MJ-120D PLUS

صفحه نمایش ماشین حساب رومیزی کاسیو MJ-120D PLUS دارای ظرفیت نمایش 12 رقم است و اعداد را در اندازه ای بزرگ و قابل مشاهده از فاصله نسبتاً زیاد به نمایش درمی آورد. یکی از ویژگی های این ماشین حساب مجهز بودن آن به دکمه DISP است که به شما اجازه می دهد تا نحوه تفکیک ارقام به نمایش در آمده بر روی نمایشگر را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS

دکمه های TAX+ و TAX- موجود در صفحه کلید ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS امکان تعریف رقم مالیات و اضافه یا کم کردن آن به اعداد را برای شما ایجاد می کنند. با استفاده از این دکمه ها می توانید قیمت خرید یا فروش اجناس خود را با در نظر گرفتن مقدار مالیات محاسبه کنید. بنابراین می توان گفت که این ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه یا محاسبات مالی شخصی شما انتخابی ایده آل به شمار می رود.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS

ماشین حساب کاسیو مدل Casio MJ-120D PLUS علاوه بر قابلیت های فنی بسیار مطلوبی که دارد، از طراحی ظاهری و کیفیت ساختی عالی نیز برخوردار می باشد و به خوبی انتظارات کسانی را که زیبایی ماشین حساب هم در کنار کارایی آن برایشان اهمیت دارد، برآورده می سازد.

دکمه های ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو MJ-120D PLUS دارای فاصله ای مناسب از یکدیگر بوده و از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند. این دکمه ها به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام کار با آنها حس خوشایندی به شما منتقل شده و می توانید با سرعت و دقت بالاتری با آنها کار کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS

انرژی مصرفی ماشین حساب فروشگاهی کاسیو MJ-120D PLUS از دو منبع باتری و نور محیط تأمین می شود و در محیط های روشن یا در طول روز، دستگاه بدون نیاز به باتری عمل می کند. بنابراین برای هفته ها و حتی ماه ها نیازی به تعویض باتری آن پیدا نخواهید کرد.

برای دریافت قیمت ماشین حساب ساده کاسیو MJ-120D PLUS و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماشین حساب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ایده برتر شما را در انتخاب بهترین ماشین حساب رومیزی راهنمایی کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio MJ-120D PLUS





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی