ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو HL-820 LVBK

تعداد ارقام: 8 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HL-820 LVBK

ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک ماشین حساب با کیفیت و قابل حمل برای انجام محاسبات روزمره خود هستند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب دارید و یک ماشین حساب ساده و ارزان قیمت برای انجام محاسبات شما کفایت می کند، اینماشین حساب کاسیو را مدنظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HL-820 LVBK

اولین موردی که در رابطه با ماشین حساب ساده کاسیو HL-820 LVBK باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است که باعث مقاومت بالای آن در برابر حوادثی مانند سُر خوردن از دست و افتادن روی زمین، وارد آمدن ضربه و فشار یا خراشیدگی شده است. همچنین این ماشین حساب به درپوش محافظ نیز مجهز بوده و در مقابل گرد و غبار ایمن است. بنابراین می توانید با خیال راحت ماشین حساب ضد ضربه کاسیو HL-820 LVBK را در جیب خود گذاشته و آن را با خود به محیط های گوناگون حمل کنید. لازم به ذکر است که این ماشین حساب جیبی کاسیو دارای ابعاد 104 * 127 * 7.5 میلی متر و وزن تنها 45 گرم می باشد و یکی از جمع و جورترین و سبک ترین ماشین حساب های برند معتبر کاسیو به حساب می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HL-820 LVBK

ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK

شما می توانید از ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK برای انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذر گرفتن از اعداد بهره ببرید. این ماشین حساب ساده قابلیت ذخیره ارقام و محاسبات در حافظه را نیز دارد و می توان گفت پاسخگوی تمام نیازهای شما در کارهای روزمره تان خواهد بود.

ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK

ماشین حساب کاسیو مدل Casio HL-820 LVBبه صفحه نمایشی 8 رقمی مجهز است که برای انجام محاسبات معمولی کافی به نظر می رسد. این صفحه نمایش ارقام را در اندازه بزرگ به شما نشان می دهد و از این جهت کار با ماشین حساب را بسیار راحت و سریع می کند.

باید به این نکته اشاره کنیم که ماشین حساب جیبی کاسیو HL-820 LVBK انرژی مورد نیاز خود را از باتری تأمین می کند و از پنل نوری جهت تغذیه از نور محیط برخوردار نیست.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده راهنمایی شما در رابطه باقیمت ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب ساده کاسیو مدل HL-820 LVBK هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب کاسیو Casio HL-820 LVBK





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 16 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی