ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو HR-100RC

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: آداپتور AC، باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-100RC

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در فروشگاه ها و انجام امور حسابداری است! این ماشین حساب کاسیو مجهز به پرینتر می باشد و قادر است تا بلافاصله پس از انجام محاسبه، نتایج را به صورت دو رنگ (نتایح مثبت به رنگ مشکی و نتایج منفی به رنگ قرمز) چاپ می کند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب فروشگاهی دارید، ماشین حساب چاپگردار کاسیو HR-100RC را مد نظر داشته باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-100RC

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو HR-100RC به تمام دکمه های مورد نیاز برای محاسبه قیمت اجناس مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا قیمت خرید یا فروش کالا، مالیات، تخفیف، میزان حاشیه سود و... را با آن محاسبه کنید.

یکی از قابلیت های کاربردی این ماشین حساب فروشگاهی امکان چک کردن مراحل قبلی محاسبات انجام شده است. با استفاده از این ویژگی می توانید 150 مرحله از محاسبات را مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را تصحیح کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو HR-100RC

صفحه نمایش ماشین حساب با چاپگر کاسیو مدل Casio HR-100RC از نوع 12 رقمی است و از اندازه و میزان روشنایی مناسبی بهره می برد. این نمایشگر در تمام محیط های کاری و شرایط مختلف کارایی بالایی دارد و ارقام را با وضوحی عالی به نمایش درمی آورد.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC

طراحی ظاهری زیبا و جذاب یکی دیگر از ویژگی های ماشین حساب کاسیو مدل HR-100RC است. این ماشین حساب چاپگردار کاسیو Casio که در ابعاد 295 * 165 * 64.6 میلی متر و وزن 570 گرم عرضه شده، دارای دکمه هایی چند رنگ می باشد و استفاده از آن جلوه ای زیبا به میز محل کار شما خواهد بخشید.

علاوه بر ظاهر زیبا، باید به کیفیت ساخت این ماشین حساب نیز اشاره کنیم که باعث طول عمر بالای آن می شود. از این جهت دیگر نگران حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده مثل افتادن ماشین حساب از روی میز یا وارد آمدن ضربه به آن نباشید و با خیال راحت از آن در کسب و کار خود استفاده کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC

رول کاغذ مورد استفاده در پرینتر ماشین حساب حرفه ای کاسیو HR-100RC در قسمت بالایی صفحه نمایش و بیرون بدنه قرار می گیرد و دسترسی به آن جهت تعویض بسیار آسان است. این ماشین حساب به دکمه REPRINT نیز مجهز می باشد که به شما اجازه می دهد تا محاسبات چاپ شده را برای بار دوم و به صورت مجدد پرینت بگیرید. باید به این نکته اشاره کنیم که سرعت پرینتر به کار رفته در ماشین حساب پرینتردار کاسیو HR-100RC برابر با 2 خط در ثانیه است که برای یک ماشین حساب رومیزی قابل قبول به نظر می رسد.

منبع تغذیه ماشین حساب رومیزی کاسیو HR-100RC برق شهری است و از طریق آداپتور AC تأمین می شود. اما این ماشین حساب قابلیت تأمین انرژی از باتری قلمی را نیز دارد و به شما این امکان را می دهد تا در صورت قطعی برق، بتوانید به کار با ماشین حساب ادامه دهید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC سوئیچ های تعبیه شده در قسمت پایینی صفحه نمایش آن است که برای تعیین تعداد ارقام پس از اعشار و نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC

مجهز بودن به دکمه دو صفر، درصد و دکمه های مخصوص به ذخیره ارقام در حافظه و کار با آنها از دیگر ویژگی های ماشین حساب کاسیو HR-100RC هستند که باعث شده اند تا این دستگاه را بتوان بهترین ماشین حساب حسابداری در فروشگاه ها دانست.

چنانچه قصد خرید و دریافت قیمت ماشین حساب چاپگردار کاسیو HR-100RC را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در سریع ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر سؤال خاصی در رابطه با انواع ماشین حساب رومیزی دارید، آن را در بخش «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما به سؤالات شما پاسخ دهند.

ماشین حساب کاسیو Casio HR-100RC





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 22 آبان 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی