لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook R542UN-I
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لپ تاپ ایسوس R542UN-I

سیستم عامل: ندارد
پردازنده: Core i5 8250U Intel
سرعت پردازنده: 1.60 GHZ
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 15.6 اینچ
هارد دیسک: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی:  GeForce MX150 GDDR5 

معرفی لپ تاپ ایسوس R542UN-I

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که علاوه بر مشخصات فنی قابل قبول، ویژگی های ظاهری لپ تاپ هم برای شما اهمیت دارد، لپ تاپ ایسوس R542UN-I توقعات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! این لپ تاپ برای کاربری های عمومی و مالتی مدیا یک گزینه ایده آل است و در استفاده های شخصی در منزل، محل کار یا تحصیل پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

معرفی لپ تاپ ایسوس R542UN-I

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس R542UN-I

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I دارای وزن 2.15 کیلوگرم و ابعاد 380 * 251* 23.2 میلی متر است و حمل و جابجایی آن تقریباً آسان می باشد. ویژگی جذاب ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook R542UN-I شبیه بودن آن به لپ تاپ های بالارده فلزی است!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس R542UN-I

لب تاپ ویووبوک ایسوس R542UN-I از بدنه پلاستیکی ساخته شده و یکی از لپ تاپ های میان رده شرکت ایسوس به حساب می آید؛ اما نوع طراحی بدنه آن حس کار کردن با یک لپ تاپ مدرن و به روز را به شما می دهد. همچنین کیفیت ساخت بدنه لپ تاب ایسوس VivoBook R542UN-I کاملاً مطلوب بوده و خیالتان بابت مقاومت آن در برابر آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی یا گرد و غبار و به جا ماندن اثر انگشت راحت خواهد بود.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542UN-I

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I دارای کیفیت مناسبی هستند که باعث شده تا این لپ تاپ برای کاربری مالتی مدیا (گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و...) انتخاب ایده آلی باشد.

در لپ تاپ ویوو بوک ایسوس مدل R542UN-I از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی Full HD استفاده شده که تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. این صفحه نمایش دارای روکش مات است و بازتاب تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نمی باشد. از این جهت در استفاده های طولانی مدت از این لپ تاپ 15.6 اینچ ایسوس در طول روز، احساس خستگی و ناراحتی به چشم های شما دست نخواهد داد. البته توجه داشته باشید که از صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل R542UN-I نباید انتظار رنگ هایی طبیعی و شفاف داشته باشید!

بلندگوهای لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس Asus R542UN-I دارای توان 1.5 وات بوده و در ساخت آنها از فناوری SonicMaster ایسوس بهره برده شده است. این بلندگوها برای استفاده های شخصی و پخش موسیقی در اتاق های کوچک مناسبند؛ اما بهتر است تا از آنها برای پخش موسیقی در جمع های چند نفره استفاده نکنید و در چنین شرایطی به سراغ اسپیکرهای خارجی قدرتمند بروید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus R542UN-I

کیبورد لپ تاپ ویوو بوک ایسوس R542UN-I دارای طراحی جزیره ای است و برای تایپ و کد نویسی کاملاً مناسب می باشد. کلیدهای این کیبورد عملکرد نرم و روانی را از خود نشان می دهند و اگر مدت زمان زیادی به صورت مداوم با آن کار کنید، انگشتان شما دچار خستگی زودرس نمی شود. لازم به ذکر است که لپ تاپ ایسوس مدل R542UN-I فاقد نور پس زمینه است.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus VivoBook R542UN-I

در لپ تاپ ویووبوک ایسوس مدل Asus R542UN-I نیز همانند دیگر لپ تاپ های میان رده ایسوس از یک تاچ پد یک تکه با قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی استفاده شده است. این تاچ پد جایگزین بسیار مناسبی برای ماوس می باشد و از دقت، سرعت و حساسیت بالایی در حین کار با آن برخوردار است.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس R542UN-I

شاید بتوان مهم ترین مشخصه لپ تاپ ایسوس ویووبوک R542UN-I را در سخت افزار نسبتاً قوی آن دانست که اجرای اکثر برنامه های معمولی و بازی های سبک را امکان پذیر می کند. توجه داشته باشید که همان طور که اشاره شد، لب تاپ ایسوس R542UN-I از سری لپ تاپ های میان رده ایسوس است و نباید از آن انتظار اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی روز را داشت.

شرکت ایسوس در لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I از پردازنده مرکزی Core i5 8250U ساخت اینتل استفاده کرده است. این پردازنده دارای فرکانسی بین 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز و حافظه کش 6 مگابایت می باشد و به خوبی از عهده پردازش های معمولی بر می آید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس R542UN-I

دیگر مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس R542UN-I شامل پردازنده گرافیکی GeForce MX150 GDDR5 ساخت انویدیا (با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت)، حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 و هارد دیسک یک ترابایتی می شود که برای کاربری های عمومی و روزمره مناسب به نظر می رسد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ گرافیک 4 ایسوس مدل VivoBook R542UN-I از نوع لیتیوم یونی و 2 سلولی است و شارژ کامل آن انرژی مورد نیاز لپ تاپ تا 5 ساعت استفاده مداوم را تأمین می کند. پس اگر از تمام شدن گاه و بیگاه شارژ باتری لپ تاپتان خسته شده اید، لپ تاپ 15 اینچی ایسوس R542UN-I این مشکل شما را حل خواهد کرد!

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با لپ تاپ Core i5 ایسوس مدل Asus VivoBook R542UN-I مجهز بودن آن به پورت های ارتباطی مناسب است که اتصال انواع لوازم جانبی و دستگاه های دیجیتال را به آن امکان پذیر می کند. در کناره های بدنه لپ تاپ ایسوس R542UN-I پورت های VGA، HDMI، LAN (مخصوص اتصال به شبکه)، USB Type-C، USB 3.0 و USB 2.0 و درگاه کارت خوان تعبیه شده است.

از جمله امکانات دیگر لپ تاپ ایسوس مدل Asus R542UN-I  می توان به مجهز بودن آن به درایو نوری (DVD رایتر)، وب کم و بلوتوث داخلی و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای اشاره کرد که در فعالیت های روزمره پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook R542UN-I یکی از خوش ساخت ترین لپ تاپ های موجود در بازار است که برای تهیه آن می توانید با شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه در رابطه با قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ Core i5 ایسوس ASUS R542UN-I به راهنمایی نیاز دارید، سؤال خود را در بخش «نظرات» همین صفحه از سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این زمینه کمک کنند.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R542UN-I





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 3 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی